Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dobra Kaloria na FRSiH: Przekąska to produkt do zadań specjalnych

– Dla nas przekąska to produkt do zadań specjalnych. To zazwyczaj mały format, w którym staramy się dużo zmieścić – mówiła Karolina Kubara, brand manager, współwłaścicielka marki Dobra Kaloria, podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Dobra Kaloria na FRSiH: Przekąska to produkt do zadań specjalnych
Karolina Kubara, brand manager, współwłaścicielka marki Dobra Kaloria, Kubara sp. z o.o.

Przekąska nie może być tylko „metodą na głoda”. Powinna być czymś więcej. Każdy z nas ma różne potrzeby, które zmieniają się w ciągu dnia. Z inna potrzebą wchodzi się do sklepu o 8 rano, a z inną o 17 – tłumaczyła Karolina Kubara.

– Klient kupuje z perspektywy potrzeb. Pierwszą potrzebą jest zaspokojenie głodu. Musimy jednak pamiętać o tym, że każdy jest inny i ma inne potrzeby. Klient, który jest głodny i potrzebuje się pobudzić, weźmie baton 2 w 1 z kawą. Ktoś jest głodny i ma zły dzień. Chce czegoś, co mu poprawi humor. Stworzyliśmy kuleczki otoczone wytrawnym kakao z olejkami cytrusowymi. Ktoś jest głodny i poszukuje dodatków typu superfoods – zdecyduje się na baton ze spiruliną. Ktoś jest głodny i idzie właśnie do szkoły, więc chcemy mu dać baton jabłko z cynamonem. Zawsze projektując przekąski, myślimy o kolejnych (poza głodem) potrzebach klienta. To jest podstawa tworzenia przekąsek – wymieniała współwłaścicielka marki Dobra Kaloria.

Jak przyznała, w Polsce dynamicznie rośnie grupa wegan i wegetarian. Jej zdaniem, podchodząc do półki z przekąskami, klienci jednak mniej analizują, czy znajdują się tam produkty odzwierzęce. Bardziej zajmują się smakiem czy tym, ile produkt ma kalorii.

Prelegentka podkreśliła, że warto komunikować na opakowaniu roślinność. Komunikacja produktów 100 proc roślinnych jest też bardzo wdzięczna. Weganie są wygłodniali produktów 100 proc roślinnych. Chętnie dzielą się też informacjami o nich w sieci.

Karolina Kubara była prelegentką debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się 4 listopada 2019 w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Karolina Kubara RSS ALERT    /    Dobra Kaloria RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    przekąski 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.3.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.