Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dobra Kaloria wprowadza kulki mocy z olejkami cytrusowymi

Dobra Kaloria, marka tworzona przez rodzinną firmę z Częstochowy, wprowadza na rynek nową formę przekąski – kulki mocy z wytrawnym kakao, słodkimi daktylami i olejkami cytrusowymi: pomarańczowym i limonkowym.

Dobra Kaloria wprowadza kulki mocy z olejkami cytrusowymi

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez KUBARA sp. z o.o.
Data: 26-11-2019, 14:41

- Kulki z nutą limonki i pomarańczy to taka nasza, zdrowsza wersja trufli. To produkt, który wręcz rozpieszcza podniebienie. Wewnątrz miękkie, lekko wilgotne, obsypane wytrawnym kakao w dwóch smakach, które osiągnęliśmy dzięki dodaniu naturalnych olejków owocowych. Olejki, które stosujemy, są wyciskane ze skórek pomarańczy i limonek, dzięki czemu osiągnęliśmy intensywny smak i zapach w naturalny sposób, bez sztucznych aromatów - mówi o nowościach Karolina Kubara, współwłaścicielka marki.

Kulki, tak jak wszystkie produkty marki Dobra Kaloria, poza przyjemnością, dostarczają także cennych składników odżywczych – są źródłem żelaza i magnezu oraz zawierają wysoką zawartość błonnika i potasu.

Nie ma w nich dodatku cukru, a ich słodycz wynika wyłącznie z daktyli. Charakteryzuje je też w 100% naturalny, prosty skład w którym znalazły się: daktyle, migdały, orzechy nerkowca, kakao, wiórki kokosowe oraz olejki: limonkowy lub pomarańczowy, w zależności od wersji smakowej. Są to produkty typu RAW, co oznacza że ich produkcja przebiega w temperaturze poniżej 42°C, dzięki czemu nie tracą cennych wartości odżywczych podczas obróbki termicznej.

- Kulki to nasza dziewiąta nowość w tym roku, a w planach mamy wprowadzenie jeszcze kilku do końca grudnia, więc ten rok dla marki Dobra Kaloria jest bardzo intensywny – dodaje Karolina.

Oferowane są w wygodnych opakowaniach typu doypack, dzięki czemu świetnie sprawdzają się jako przekąska do torebki. Pierwszą siecią, która wprowadziła je do swojej oferty jest sieć drogerii Rossmann.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.