REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Duże inwestycje Argo. Firma chce zdominować rynek lizaków i cukierków

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-07-2015, 11:54
Duże inwestycje Argo. Firma chce zdominować rynek lizaków i cukierków
Daniel Argasiński, dyrektor zarządzający Argo

Argo, producent lizaków i cukierków, zapowiada duże inwestycje i walkę o zdominowanie obu rynków. - Naszym głównym celem jest zostanie najlepszym w tym, co robimy. Interesuje nas pozycja lidera branży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Daniel Argasiński, dyrektor zarządzający Argo.

REKLAMA

Firma z Łańcuta miesięcznie produkuje ok. 500 tys. kg słodyczy, jest jednak w stanie szybko zwiększyć produkcję o 35 proc. Co więcej, już na 2017 r. Argo zaplanowało podwojenie mocy produkcyjnych. Ma to związek z zaplanowaną dużą inwestycją - w 2016 r. wystartuje budowa nowego zakładu na działce o powierzchni 3,3 ha. Koszt inwestycji szacowany jest na 20 mln zł. W nowym zakładzie produkowane będą również nowe kategorie produktów, jednak dyrektor zarządzający firmy na razie woli nie zdradzać, co to będzie. Aktualnie firma jest na etapie składania wniosków patentowych.

Inna inwestycja, która została już zrealizowana przez Argo w ostatnim czasie, to unowocześnienie parku maszynowego. Firma zainwestowała także w maszyny do pakowania cukierków. Każda z nich jest w stanie pakować cukierki z prędkością 1,3 tys. sztuk na minutę.

Aktualnie ok. 70 proc. produkcji Argo trafia na polski rynek, zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny. Firma sprzedaje swoje wytwory do takich sieci, jak Biedronka, Auchan, Kaufland, Eko, E.Leclerc i Eurocash. Argo handel z sieciami rozpoczynało od produktów private label, jednak aktualnie firma stara się promować swój własny brand. Słodycze spółki obecne są nie tylko na półkach, lecz także na wyspach z cukierkami. Argo stawia też na akcje in-outowe (pod koniec maja wprowadziło w ten sposób cukierki kandyzowane w słoiku do Biedronki).

Pozostałe 30 proc. produkcji Argo trafia na eksport. Obecnie lizaki i cukierki firmy sprzedawane są w całej Europie i Stanach Zjednoczonych, a w najbliższym czasie mają pojawić się również w Chinach. Daniel Argasiński plany eksportowe swojej spółki określa mianem "bardzo ambitnych".

Portfolio Argo obejmuje lizaki klasyczne i nadziewane, cukierki twarde, nadziewane i w czekoladzie, a także produkty "świąteczne" (jak sople choinkowe czy baranki wielkanocne). Produkty firmy sprzedawane są w zróżnicowanych opakowaniach, w tym w saszetkach, kubełkach, czy dużych szklanych słojach. Pozycjonowanie cenowe słodyczy Argo także jest mocno zróżnicowane, firma ma w swojej ofercie zarówno produkty dla klienta poszukującego niskiej ceny, jak i produkty premium. Znane marki Argo to Yogo Fruit, Mint Fresh, Icis Fresh, Monssstraki, Yogo Pop i Lolli.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • łuki 27-04-2016, 17:54:
BRAWO żałuje że nie zostałem z wami.Ł.
  • nowy 01-07-2015, 13:19:
Jestem pod wrażeniem, i trzymam kciuki za rodzinny przemysł.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH