Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyr. Generalny PPL Koral: 2018 będzie rokiem nowości, zmian i niespodzianek

Dla PPL Koral i dla marek Koral oraz Bracia Koral rok 2018 będzie czasem kolejnych nowości. Na rynku pojawią się nowe smaki oraz warianty lodów impulsowych i familijnych. Marka Bracia Koral szykuje nową linię produktów w słoiczkach, którym konsumenci mogą dać drugie życie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Dyr. Generalny PPL Koral: 2018 będzie rokiem nowości, zmian i niespodzianek
fot. PPL Koral

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 14-03-2018, 11:08

- W sezonie 2018 przygotowaliśmy wiele oryginalnych smaków i niespodzianek zarówno w marce Koral jak i w marce z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będą to nowe smaki jak w przypadku lodów Grand, ale również całkowicie nowy design opakowań jednoznacznie komunikujący, że mamy do czynienia z produktem klasy premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Dla wsparcia sprzedaży tej linii zaplanowany został również ogólnopolski konkurs konsumencki Grand – Błogie Chwile, w którym do wygrania mamy aż 500 nagród w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria - dodaje.

- Kolejną nowością jest zupełnie nowa linia lodów familijnych premium Lodowa Finezja – 5 duetów smakowych – co warte podkreślenia w produktach linii Lodowa Finezja odnajdziemy oryginalna czekoladę belgijską, ale także najlepszej jakości owoce jak malina, truskawka, czarna porzeczka i wiśnia, które w 100% pochodzą z polskich sadów i upraw – podkreśla też dyrektor generalny PPL Koral.

Mówi też, że w sezonie 2018 zadebiutuje również nowa rodzina lodów kawowych Koral Ice Coffee o smaku Cappuccino.

- Dla tego projektu stworzony został specjalnie zaprojektowany kubek papierowy z dekielkiem, który z myślą o wygodzie konsumenta zaopatrzony jest w składaną łyżeczkę. Nowościami Koral 2018 są także propozycje dla najmłodszych smakoszy, którzy od zawsze są dla firmy Koral bardzo ważną grupą konsumentów – będą to nowe smaki znanych i lubianych linii produktów Roller i Świderek – wymienia Mariusz Jurek.

A co nowego w młodszej marce – Bracia Koral? - Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku, więc to już jej 5, jubileuszowy sezon - mówi Mariusz Jurek. 

- W sezonie 2018 po raz kolejny chcemy mile zaskoczyć konsumentów drugą, po Lody Jak Dawniej serią produktów, które mają przywoływać czasy dzieciństwa zarówno starszym jak i młodszym konsumentom. Polacy bowiem bardzo chętnie wracają do smaków, które znają i uwielbiają. Smaki Dzieciństwa to nowa linia lodów, która jest odpowiedzią na te potrzeby – dodaje. 

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • XOR 2018-03-20 13:45:41
    Bambino To jest marka, którą z dzieciństwa pamiętam. Lody na patyku. Pojawiały się wraz ze szturmówkami, zapowiadającymi rychłe przejście pochodu Pierwszomajowego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.