Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyr. generalny PPL Koral: planujemy kolejne duże inwestycje

PPL Koral, producent lodów takich marek jak m.in. Koral oraz Bracia Koral planuje kolejne duże inwestycje zarówno w rozbudowę i modernizację istniejącego parku maszynowego, jak też w zakup nowych ultranowoczesnych linii produkcyjnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Dyr. generalny PPL Koral: planujemy kolejne duże inwestycje
fot. PPL Koral

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu w strefie premium: „Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral o planach i inwestycjach firmy oraz o trendach na rynku lodów (wywiad)”.

Jakie są plany strategiczne firmy i planowane nowe inwestycje? - Możemy pochwalić się dużą inwestycją w naszym oddziale firmy w Rzeszowie, czyli kolejnym najnowszej generacji magazynem-chłodnią na ponad 12 000 palet - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

 

- Ponadto zgodnie z naszą strategią mamy w planie kolejne duże inwestycje nie tylko w rozbudowę i modernizację istniejącego parku maszynowego, ale przede wszystkim w zakup nowych ultranowoczesnych linii produkcyjnych, które są opracowywane specjalnie na nasze zamówienie z niestandardowymi modyfikacjami - dodaje.

- Wszystko po to, aby mieć zaplecze technologiczne do tworzenia nieszablonowych projektów lodowych. Oczywiście każdego roku oferujemy różnorodne spectrum sprzętu chłodniczego i ekspozycyjnego, który później w ramach wsparcia sprzedaży udostępniamy nieodpłatnie naszym kontrahentom i punktom handlowym – mówi również Mariusz Jurek.

I dodaje, że PPL Koral chce również inwestować w projekty związane ze wsparciem i ochroną środowiska.

- Dlatego pierwszym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie pionierskich słoiczków, aby zachęcać ludzi do powtórnego wykorzystania stosowanych przez nas opakowań. Mamy nadzieję, że nasi klienci dadzą drugie życie tym opakowaniom i razem, chociaż w minimalnym stopniu wpłyniemy pozytywnie na ochronę środowiska – mówi Mariusz Jurek.

Podkreśla, że dla PPL Koral i dla marek Koral oraz Bracia Koral rok 2018 będzie czasem kolejnych nowości. W sezonie 2018 firma przygotowała wiele oryginalnych smaków i niespodzianek zarówno w marce Koral jak i w marce z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będą to nowe smaki jak w przypadku lodów Grand, ale również całkowicie nowy design opakowań jednoznacznie komunikujący, że mamy do czynienia z produktem klasy premium. Dodatkowo firma wprowadza innowacyjne opakowanie – słoik. Będą to pierwsze na rynku polskim lody w słoiczkach, którym po zjedzeniu zawartości można nadać „drugie życie” - „packaging second life”, czyli np. przeznaczyć jako pojemnik na przyprawy, słodycze, zrobić ozdobę na półkę, skarbonkę, czy wykorzystać w inny ciekawy sposób.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT    /    lody Grand RSS ALERT    /    plany PPL Koral RSS ALERT    /    inwestycje PPL Koral RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zbigniew 2018-04-09 16:13:24
    Polskie, bo dobre :-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.76.59
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.