Dyrektor Bahlsen na VII FRSiH: W Polsce rośniemy kilkadziesiąt procent rocznie

Dla firmy Bahlsen, producenta wyrobów cukierniczych, polski rynek jest bardzo istotny i dzięki przyjętej na tym rynku szeroko zakrojonej strategii firma rośnie w naszym kraju po kilkadziesiąt procent rocznie - mówił podczas panelu zatytułowanego Made in Poland na VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH) Bartłomiej Sędłak, dyrektor sprzedaży Bahlsen Polska.
- Dla nas rynek krajowy jest szczególnie istotny i patrzymy na niego bardzo strategicznie: na to jak rozwija się konsument i sposób robienia zakupów, a także ilość wydawanych pieniędzy w naszych kategoriach oraz w innych kategoriach. Dzięki takiej strategii potrafimy rosnąć w tempie kilkudziesięciu procent rocznie - powiedział Bartłomiej Sędłak.
- Dla nas rozwój kategorii jest szczególnie istotny, a to też dotyczy rynków eksportowych. Patrzymy na to, na ile nasze produkty realizują potrzebę lokalnego konsumenta - dodał.
Podkreślał, że Bahlsen myśli o Polsce bardzo strategicznie.
- Pracujemy strategiczne z kanałami sprzedaży i z klientami w poszczególnych kanałach. Jeśli będziemy patrzeć tylko i wyłącznie na moce produkcyjne, to stracimy bardzo szybko naszą szansę i silną pozycję - mówił Sędłak.
Firma Bahlsen w ciągu 20 lat obecności w Polsce zainwestowała w niemal 300 mln zł. Środki zostały przeznaczone na inwestycje w zakłady produkcyjne w Skawinie i Jaworniku oraz na budowę marek. W 2012 r. firma otworzyła nową halę produkcyjną w zakładzie w Skawinie. Koszt inwestycji wyniósł ok. 20 mln zł.
Grupa stawia sobie za cel objęcie pozycji lidera na rynku ciastek, plan jest realizowany sukcesywnie od kilku lat, m.in. poprzez rokrocznie zwiększane nakłady inwestycyjne, a marki będące własnością Bahlsen odnotowują znaczne wzrosty.
Spółka Bahlsen Polska jest częścią Grupy Bahlsen - rodzinnej firmy niemieckiej, działającej na rynku spożywczym w segmencie ciastek i ciast pakowanych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)