Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor CBRJ Mondelez: Nasze innowacyjne rozwiązania istotnym elementem strategii firmy w Europie i na świecie (wywiad)

Firma Mondelez International rozbudowała Centrum Badań, Rozwoju i Jakości w Bielanach Wrocławskich. Firma zainwestowała 5 mln dolarów w stworzenie przestrzeni technologicznej, w której będą prowadzone badania nad recepturami gum do żucia i cukierków. O rozwoju Centrum Badań, Jakości Rozwoju opowiada nam Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez.

Dyrektor CBRJ Mondelez: Nasze innowacyjne rozwiązania istotnym elementem strategii firmy w Europie i na świecie (wywiad)
Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez, fot. mat. prasowe

Portalspozyczy.pl: Jakie są plany Mondelez związane z otwarciem kolejnej części Centrum Badań, Jakości Rozwoju we Wrocławiu? Czy Centrum jest już projektem zakończonym, czy możemy spodziewać się kolejnych inwestycji związanych z innymi segmentami na rynku słodyczy?

Adam Gajewski: W obszarze infrastruktury rozbudowa Centrum jest zakończona. Natomiast będziemy kontynuowali inwestycję w aparaturę i sprzęt techniczny niezbędny do prowadzenia eksperymentów na najwyższym światowym poziomie. Stawiamy też na rozwój naszego zespołu. Planujemy zatrudnić ok. 50. wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy umożliwią regularne szkolenia i wymianę doświadczeń międzynarodowych z innymi placówkami RDQ Mondelēz International. Warto dodać, że w samym wrocławskim Centrum pracują przedstawiciele blisko 30. narodowości.

Jak inwestycja w Polsce wpłynie na ofertę Mondelez? Dlaczego właśnie segment gum i cukierków?

Segment gum i cukierków jest jednym z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, którą realizujemy również w Polsce. Doskonałym przykładem jest wprowadzona w tym roku na rynek guma do żucia marki Halls. Wrocławska inwestycja jest jednym z elementów naszych działań biznesowych, których ważną częścią jest rozszerzanie portfolio produktów. Realizowane przez nas prace badawczo-rozwojowe nad marką Halls obejmą również nasz kraj. Nowe formaty, smaki, czy nawet opakowania, z pewnością jeszcze wielokrotnie ucieszą i zaskoczą konsumentów w Polsce.

Centrum Badań, Jakości Rozwoju Mondelez działa od 1,5 roku. Jaki to był czas dla Państwa? Co udało się osiągnąć dzięki działalności Centrum? Jak to przełożyło się na ofertę Mondelez?

Przede wszystkim zakończyliśmy etap rozbudowy Centrum i kompletowanie zespołu. W rezultacie możemy prowadzić coraz bardziej wymagające projekty dla kategorii ciastek, czekolady, gum do żucia i cukierków. W związku z tym nasze innowacyjne rozwiązania opracowywane w Centrum Badań, Jakości Rozwoju będą stanowić istotny element strategii produktowej firmy w Europie i na świecie. Oznacza to, że nowe warianty legendarnych marek jak np. Oreo, belVita, Milka czy Halls trafią wkrótce na półki sklepowe w nowych odsłonach lub połączeniach smakowych. Doskonałym przykładem tego typu innowacji jest nowy produkt o nazwie Cadbury FREDDO – czyli ciastka z czekoladą przeznaczone na rynek brytyjski i australijski.

Czy możemy spodziewać się kolejnych inwestycji Mondelez we Polsce?

Ostatnie inwestycje firmy Mondelez w Polsce, które w ostatnich dwóch latach sięgnęły blisko 50 mln USD, to doskonałe potwierdzenie naszego silnego zaangażowania biznesowego w Europie Centralnej oraz tego jak ważnym i atrakcyjnym rynkiem jest nasz kraj. Każda decyzja o nowych inwestycjach musi być poparta głęboką analizą biznesową, jednak zdecydowanie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Gajewski RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    Centrum Badań i Rozwoju Mondelez RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    gumy do żucia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.