Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez: Stawiamy na innowacje w segmencie słodyczy (wywiad)

Mondelez International - właściciel takich marek jak Oreo, Cadbury i Milka otworzył w Bielanach Wrocławskich Centrum Badań, Rozwoju i Jakości. Inwestycja warta blisko 17 mln dolarów była okazją do rozmowy z Adamem Gajewskim, dyrektorem Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez – Koncentrujemy 80 procent naszych zasobów ludzkich i technicznych tylko w 9 miejscach na świecie. Jednym z nich jest Wrocław, dlatego też otwarcie tego miejsca jest istotne dla działalności Mondelez – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Adam Gajewski.

Dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez: Stawiamy na innowacje w segmencie słodyczy (wywiad)
Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez, fot. mat. prasowe

Jakie są plany Mondelez związane z otwarciem Centrum we Wrocławiu?

Chcemy, żeby Centrum stanowiło ważny ośrodek badań i rozwoju. Będzie dostarczało innowacje w zakresie produktowym i technologicznym dla naszych dwóch głównych kategorii, w których jesteśmy liderami, a mianowicie dla ciastek i czekolady. Życzymy sobie, żeby tu powstawały nowe i smaczne produkty, które będą sprzedawane nie tylko na rynku polskim czy europejskim, ale także na rynkach światowych.

Jakie są cele stawiane przed Centrum?

Będziemy pracować m.in. nad nowoczesnymi rozwiązaniami opakowań dla wspomnianych wcześniej produktów. Trzeba zdawać sobie sprawę, że nasi konsumenci zwracają dużą uwagę nie tylko na to, co jest w środku, ale również na sposób w jaki produkt został im podany. Ok 30 procent konsumentów wybiera produkt po opakowaniu, zatem jego rola jest bardzo istotna - musi być ono funkcjonalne, czyli chronić produkt przed wpływem czynników zewnętrznych takich jak wilgotność czy temperatura, a przy tym sprzyjać wygodnej konsumpcji, poprzez chociażby łatwe otwarcie i zamknięcie.

Co jest szczególnie ważne w pracy nad wspomnianymi przez Pana kategoriami ciastek i czekolady?

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w naszym Centrum pod jednym dachem możemy prowadzić prace zarówno nad kategorią ciastek jak i czekolady. Proszę mi wierzyć, że w rzeczywistości jest to dosyć skomplikowane zagadnienie, tym bardziej cieszymy się, że udało nam się to rozwiązać. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze efektywniej pracować nad produktami, które są połączeniem tego co najlepsze w czekoladzie, z tym co najlepsze w ciastkach. Są to produkty znane, takie jak Prince Polo, Delicje Szampańskie, Pieguski oraz z kategorii czekolady np. Milka Oreo. Mówiąc o pracach badawczo-rozwojowych w tym segmencie, trudno jest połączyć jedno z drugim w jednym czasie i miejscu, aby postępowało to z taką szybkością, jaką byśmy chcieli. A dzięki powstaniu Centrum będziemy mogli pracować bardziej efektywnie.

Jak inwestycja w Polsce wpłynie na ofertę Mondelez?

Mondelez jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na rynku słodyczy. Chcemy prowadzić prace nad nowymi technologiami i produktami w efektywniejszy sposób niż to robiliśmy dotychczas. Fakt, że koncentrujemy 80 procent naszych zasobów ludzkich i technicznych tylko w 9 miejscach na świecie i jednym z nich jest Wrocław świadczy o tym, na jak dużą skalę otwarcie tego miejsca jest istotne dla działalności Mondelez.

Dziękuję za rozmowę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    Adam Gajewski RSS ALERT    /    Centrum Badań i Rozwoju Mondelez RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    Prince Polo RSS ALERT    /    Delicje Szampańskie RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy 2017 RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.