Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: rynek wzrósł w 2018 r. o ok. 3 proc., nasze przychody rosły szybciej

Nestlé zwiększyło w 2018 roku udziały rynkowe w segmencie słodyczy w Polsce w kategoriach, w których jest obecne. Rok 2018 był dla Nestlé bardzo dobry. Rynek słodyczy wzrósł o około trzy procent w ubiegłym roku, podobnie jak kategoria batonów i wafli, a przychody Nestlé w tym segmencie rosły szybciej – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: rynek wzrósł w 2018 r. o ok. 3 proc., nasze przychody rosły szybciej
Marcin Popławski fot. Nestlé

- Rok 2018 był dla nas bardzo dobry. Trzecią, najważniejszą kategorią na rynku słodyczy – zaraz za czekoladą i pralinami, jest kategoria batonów i wafli, która przyrasta o około trzy procent. Jesteśmy w niej obecni, zyskujemy udziały rynkowe i rośniemy powyżej średniej. W podobnym tempie wzrasta też cały rynek słodyczy w Polsce. Jeśli natomiast chodzi o same batony, to zwiększyliśmy ich udział o 100 punktów bazowych (1 pkt proc. – przyp. red.), a w przypadku wafli nieco mniej. Jednak generalnie zyskujemy wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: "Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé podsumowuje dobry 2018 r., mówi o planach, różowej czekoladzie i rynku słodyczy (wywiad)"

Podkreśla, że Nestlé w słodyczach koncentruje się na trzech markach głównych: PRINCESSA, KIT KAT i LION. Ma też inne takie jak: JOJO, AFTER EIGHT czy NESQUIK, ale są one mniej strategiczne.

- KIT KAT zanotował w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki, wzrósł dwucyfrowo. Jest to zasługa między innymi komunikacji marki. Poza tym wprowadziliśmy KIT KAT Ruby – najpierw w Wielkiej Brytanii, a potem w kolejnych krajach europejskich. W Polsce baton ten pojawił się wiosną 2018 roku. Co prawda, pod względem wielkości jeszcze nie ma on zbyt dużego udziału w całej marce KIT KAT, bo jest to około kilka procent, ale działa bardzo dobrze na jej wizerunek. Oprócz niego wprowadziliśmy także inne nowości: PRINCESSA Brownie i Klasyczna czy LION Latte. Wszystkie wpieraliśmy ciekawymi promocjami i kampaniami w mediach – mówi Marcin Popławski.

Z czego wynikały dobre dynamiki wzrostu kategorii batonów i wafli, a co hamowało rozwój całej kategorii? - Czynników hamujących na pewno było kilka – nie tylko dla Nestlé, ale dla całego rynku słodyczy, np. gorące lato i niehandlowe niedziele. Pozytywy dla nas to m.in. dobra komunikacja wszystkich marek. Przykładem jest tu promocja na portalu e-gamingowym dogry.pl, gdzie zamienia się kod z batonów marki LION na punkty – mówi Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    wafle RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    Lion RSS ALERT    /    Kit Kat RSS ALERT    /    Kit Kat Ruby RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Marcin Popławski RSS ALERT    /    Nestle Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.234.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.