Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: rynek wzrośnie w 2019 r. Niehandlowe niedziele już nie takie groźne

Branża słodyczy może w 2019 roku nadal notować wzrosty na poziomie zbliżonym do tych osiągniętych w roku 2018, a Nestlé będzie nadal zwiększać udziały w rynku. Niehandlowe niedziele będą miały już mniejszy wpływ na branżę - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: rynek wzrośnie w 2019 r. Niehandlowe niedziele już nie takie groźne
Marcin Popławski fot. Nestlé

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 18-02-2019, 11:40

- W 2019 roku oczekiwałbym nadal wzrostów całej branży na poziomie zbliżonym do tych osiągniętych w 2018. Chciałbym jednak zaznaczyć, że baza porównań będzie nieco inna – dojdzie, co prawda, trochę więcej niedziel niehandlowych, ale i tak największy ich wpływ był odczuwalny w minionym roku. Należy się spodziewać, iż w 2019 będzie on już mniejszy. Trudno natomiast przewidzieć, jakie będzie lato. Dodatkowo dużym wyzwaniem będą – jak wspomniałem – ceny surowców i potencjalnie energii – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Popławski.

- Uważam, że w bieżącym roku wszystkie kategorie będą wzrastać. Na pewno dotyczyć to będzie, mimo aktualnie stosunkowo małej skali, tzw. bite-sizes, czyli drobnych przekąsek w większych opakowaniach, do podzielenia się z innymi. Jest to trend zauważalny w całej Europie. Tu też jesteśmy przygotowani – mamy produkty takie jak KIT KAT Bites czy KIT KAT Pop Choc - dodaje.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu z Marcinem Popławskim w strefie premium: "Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé podsumowuje dobry 2018 r., mówi o planach, różowej czekoladzie i rynku słodyczy (wywiad)"

Dyrektor wskazuje, że na pewno będzie też rosła sprzedaż – również z niskiej bazy – batonów i przekąsek specjalistycznych. - Widać, że nasi klienci przeznaczają na nie coraz więcej miejsca na półce – mówi Marcin Popławski.  

- Jeśli chodzi o samo Nestlé, to biorąc pod uwagę liczbę inicjatyw, wprowadzeń i wzrost wydatków na komunikację w 2019 roku, głównym naszym priorytetem jest dalsze zwiększanie udziałów w rynku. Oczekuję, że będziemy rosnąć znacznie szybciej niż kategoria – podkreśla Marcin Popławski.

W 2019 roku oprócz niehandlowych niedziel, branża będzie musiała też zmierzyć się ze zmiennymi cenami surowców, ze wzrostem kosztów pracy, cen energii i ponownie z sezonem letnim.

Marcin Popławski wskazuje, że na pewno tych kilka miesięcy gorącego lata nie sprzyjało słodyczom w 2018 roku i wzrosty kategorii były dużo mniejsze. Poza tym negatywny wpływ na branżę miały niehandlowe niedziele.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Marcin Popławski RSS ALERT    /    zakaz handlu w niedziele RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.