Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor działu słodyczy Nestlé: w 2019 skupimy się na głównych markach, premiumizacji i nowościach

Nestlé, w segmencie słodyczy, będzie w 2019 roku nadal koncentrować się na trzech swoich głównych markach, a ze względu na zachowania konsumenckie nastawia się m.in. na premiumizację i nowości, bo konsumenci szukają odmiany i czegoś nowego - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

Dyrektor działu słodyczy Nestlé: w 2019 skupimy się na głównych markach, premiumizacji i nowościach
Marcin Popławski fot. Nestlé

- W 2019 roku zwiększymy wydatki na komunikację i planujemy nadal koncentrować się na trzech głównych, wymienionych przeze mnie markach. Będziemy oferować limitowane edycje PRINCESSA i KIT KAT, ponieważ konsumenci potrzebują takiej odmiany. Szukają czegoś nowego, co przyciągnie ich uwagę i w efekcie stanie się bodźcem skłaniającym do zakupu - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski.

- W przypadku marki PRINCESSA będziemy kontynuować bliską współpracę przy filmie Planeta Singli, która obejmuje wiele działań marketingowych. Już na Walentynki do kin wchodzi jego trzecia część. Zamierzamy też więcej inwestować w PRINCESSA Zebra i mamy w planach kolejne, limitowane wersje produktów tej marki – dodaje.

- Planujemy również dalszą komunikację marki KIT KAT, jej następne innowacje i limitowane serie oraz dalsze wparcie produktu KIT KAT Ruby. W styczniu wystartowała nowa kampania telewizyjna batona KIT KAT. Jeśli chodzi o markę LION, to również w styczniu wprowadzamy nowe batony o smakach orzechowym i czekoladowym. Nazwaliśmy je LION 2Go. Będą w nich całe kawałki orzeszków ziemnych, rodzynki, żurawina czy karmel i jest to bardzo dobry produkt pod względem jakości oraz smaku. To zatem zupełnie nowa, podążająca za trendami konsumenckimi jakość produktu tej marki – wylicza też Marcin Popławski.

Podkreśla, że ze względu na zachowania konsumenckie Nestlé nastawia się też na premiumizację w kategorii batonów i wafli.

- Nastawiamy się też na premiumizację w kategorii, ponieważ widać, że konsumenci są coraz bardziej świadomi. Z jednej strony zaczynają przywiązywać większą wagę do składników produktu, a z drugiej absolutnie nie chcą odmawiać sobie przyjemności. Wolą rzadziej sięgać po mniejsze przekąski, ale za to te o wysokiej jakości, które dostarczają im prawdziwej przyjemności – mówi Marcin Popławski.

Czy oprócz LION 2Go, Nestlé planuje jeszcze jakieś nowości lub innowacje w 2019 roku? - Przygotowaliśmy dwa dość duże projekty, które są odpowiedzią na trendy konsumenckie. Szerzej będziemy jednak o nich mówić w pierwszej połowie 2019 roku – mówi dyrektor działu słodyczy Nestlé.

- Na ten moment mogę tylko dodać, że są one związane z naszymi głównymi markami, które – jak wspominałem – mają bardzo mocną pozycję na rynku, znakomicie się rozwijają i to na nich zamierzamy się koncentrować – zdradza.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia ok 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    wafle RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    Nestlé RSS ALERT    /    Marcin Popławski RSS ALERT    /    Lion RSS ALERT    /    Kit Kat RSS ALERT    /    Princessa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.