Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: Polacy pokochali różową czekoladę. Zabrakło jej do produkcji

Nestlé, które w 2018 roku wprowadziło m.in. na polski rynek przełomową, różową czekoladę pod postacią batonów KIT KAT Ruby, ocenia, że Polacy pokochali tę niedawno odkrytą nowość. Różowy baton działa bardzo dobrze na wizerunek marki KIT KAT, która zanotowała w ubiegłym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé. Różowa, a raczej rubinowa czekolada została odkryta pod koniec 2017 roku.

Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé: Polacy pokochali różową czekoladę. Zabrakło jej do produkcji
fot. za nestle.pl

- KIT KAT zanotował w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki, wzrósł dwucyfrowo. Jest to zasługa między innymi komunikacji marki. Poza tym wprowadziliśmy KIT KAT Ruby – najpierw w Wielkiej Brytanii, a potem w kolejnych krajach europejskich. W Polsce baton ten pojawił się wiosną 2018 roku. Co prawda, pod względem wielkości jeszcze nie ma on zbyt dużego udziału w całej marce KIT KAT, bo jest to około kilka procent, ale działa bardzo dobrze na jej wizerunek - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

- We wszystkich krajach rubinowe KIT KATY sprzedawały się bardzo dobrze, a udział Polski w sprzedaży był znaczący. Wygląda na to, że Polakom spodobała się rubinowa czekolada, nawet pomimo ceny – KIT KAT Ruby jest przeciętnie dwukrotnie droższy niż zwykły KIT KAT - dodaje.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu z dyrektorem Marcinem Popławskim w strefie premium: "Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé podsumowuje dobry 2018 r., mówi o planach, różowej czekoladzie i rynku słodyczy (wywiad)".

Nestlé ocenia, że konsumenci potrzebują odmiany, szukają czegoś nowego, co przyciągnie ich uwagę i w efekcie stanie się bodźcem skłaniającym do zakupu. Firma planuje zatem m.in. dalszą komunikację marki KIT KAT,  jej następne innowacje i limitowane serie oraz dalsze wparcie produktu KIT KAT Ruby.

Jak konsumenci w Polsce przyjęli nowość i innowację jaką jest różowa czekolada i KIT KAT Ruby? - Nie chciałbym mówić o cyfrach, ale jeśli chodzi o udział w całej naszej marce KIT KAT, jest to kilka procent, gdyż głównie opieramy się na Chunky, czyli na większych batonach – mówi Marcin Popławski.

- Zapewne nie poprzestalibyśmy na tym, jednak napotkaliśmy na ograniczenia dostępności surowca, czyli rubinowej czekolady – Nestlé w Europie wykupiło od firmy Barry Callebaut cały jej zapas na potrzeby produkcji batona KIT KAT Ruby. Na pewno w 2019 roku będziemy kontynuować jego sprzedaż - dodaje.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    batony Kit Kat RSS ALERT    /    Kit Kat Ruby RSS ALERT    /    Ruby Chocolatte RSS ALERT    /    różowa czekolada RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Marcin Popławski RSS ALERT    /    Barry Callebaut RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • ww 2019-01-23 14:24:58
    wiadomo produkt dla debili, a ile wtem chemii????????????
    • Klaudia 2019-01-23 22:49:26
      Chemii 0, to naturalny różowy kakaowiec
  • Chemicus 2019-01-24 08:18:22
    Ta czekolada poza kolorem nic nie wnosi, jej smak nie jest jakiś specjalnie inny, a w KitKat dodatkowo chcąc podkreślić tą słabo kwaskową nutę - dosypano kwasu cytrynowego . Od strony producenta mało która firma na dobre ją kupi z uwagi na ogromną różnicę w kosztach zwykłej czekolady, a ruby. Owszem jest to naturalny młody kakaowiec i nie ma tu "chemii" o jakiej piszecie domyślam się, że chodziło o pewnie jakieś barwniki - czego nie wolno robić z czekoladą prawnie ! no i cena KitKata przez tą czekoladę i ilość samego wafelka powinna już zapalić lampkę w głowie.
    • myslenie-nie-boli 2019-01-24 09:16:02
      Chemicus, mylisz się - w czekoladzie Ruby nie ma żadnych barwników!!! Kolor jest naturalny.
  • feris 2019-02-03 13:00:24
    nieprawda!!! jest przeokropna, obrzydliwie slodka i bardzo droga!!!! nikomu nie polecam! nawet lase na słodycze dzieci nie chcą tego jeść!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.171.181
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.