Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor generalny Nestle: Rok 2014 będzie dla nas wyzwaniem

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 13-02-2014, 21:21
Dyrektor generalny Nestle: Rok 2014 będzie dla nas wyzwaniem
Paul Bulcke, dyrektor generalny Grupy Nestle

Wyniki za rok 2013, ogłoszone dziś przez Nestle, były najgorsze dla koncernu od czterech lat. Nestle zanotowało spadek zysku netto o 2,2 proc. z poziomu 10,23 mld franków szwajcarskich rok wcześniej do 10 mld CHF. Wzrost organiczny Nestle w 2013 roku wyniósł 4,6 proc. przy prognozach na poziomie 5-6 proc. - poinformował koncern w raporcie.

Od stycznia do końca grudnia 2013 r. sprzedaż produktów Nestle wzrosła globalnie o 2,7 proc. do poziomu 92,2 mld franków szwajcarskich.

Wzrost organiczny Nestle wyniósł 0,8 proc. w Europie, 5,1 proc. w regionie obu Ameryk oraz 7,4 proc. w regionie Azji, Oceanii i Afryki. Biznes Nestle rósł w tempie 1 proc. na rynkach rozwiniętych i 9,3 proc. na rynkach rozwijających się.

Nestle nie spodziewa się, aby wyniki w roku 2014 znacznie różniły się od ubiegłorocznych. - Miniony rok był dla nas wyzwaniem, a rok 2014 najprawdopodobniej będzie taki sam. Z tego względu spodziewamy się, że nasze wyniki będą zbliżone do ubiegłorocznych, a zaważy na nich druga połowa roku - komentuje wyniki konrernu jego dyrektor generalny Paul Bulcke.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Były Nestlowiec 13-02-2014, 18:51:
Popatrzmy na struktury Nestle. Źle zorganizowane i tak - PH i KA winni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Złe delegowanie zadań, zbytni przerost PH na rynek, który podlega w tej chwili gigantycznej reformie. NIestety, ale zarówno PH jak i przełożeni mają do wykonania plan, który cały czas wykonują go tylko w oparciu o merchandising. Bzdura.
Zmiany? Naturalnie, od marketingu poprzez piony sprzedaży, aż do wycięcia zbędnych stanowisk PH jak i KA.
Idealna formacja? Dla mnie Maspex, krótko i na temat. Budżet, cyfra, wynik. Nestle? Chaos, niejasne i ciągle zmieniające się cele, do tego marketing próbujący reklamować produkty markowe i ponadczasowe - a takimi zwyczajnie nie są.
  • wk ****iony 13-02-2014, 14:57:
no - podobnie jak w Unilever - też ograniczycie siły sprzedaży bo oczywiście PH i KA są temu winni ??

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH