Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Generalny PPL Koral: 2018 był rekordowy dla lodów, zakaz handlu w niedziele nie zaszkodził

Rok 2018 był rekordowy dla rynku lodów i działalności spółki dzięki dobrej pogodzie, a zakaz handlu w niedziele nie przeszkodził firmie w osiągnięciu wysokiej sprzedaży, bo kanał handlu tradycyjnego to nadal niezwykle mocne ogniwo dystrybucji spółki. Właściciele sklepów przygotowują się na zwiększone utargi w niehandlowe niedziele, zamawiając zdecydowanie większą ilość produktów - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral.

Dyrektor Generalny PPL Koral: 2018 był rekordowy dla lodów, zakaz handlu w niedziele nie zaszkodził
fot. za instagram.com/lodykoral

- Ubiegły rok był rekordowy – w sezonie sprzedaliśmy ponad 59 milionów litrów lodów Koral i Bracia Koral. Kluczowe znaczenie w osiągnieciu tego imponującego wyniku miała jednak nie tylko bardzo dobra pogoda i długo utrzymująca się słoneczna aura, ale także nie mniej ważne – precyzyjnie zaplanowana produkcja oraz sprostanie wzmożonej i wymagającej ogromnego doświadczenia logistyce. Lody to moim zdaniem chyba najtrudniejszy produkt, jeśli chodzi o zachowanie właściwego łańcucha dostaw i ciągu chłodniczego. Know-how w tym zakresie, które my jako PPL Koral udoskonalamy już od 40 lat jest warunkiem sine qua non w kontekście sukcesu biznesowego oraz wizerunkowego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: „Dyrektor Generalny PPL Koral podsumowuje rekordowy 2018 i mówi o perspektywach na 2019 r. (wywiad)"

- Jeśli chodzi o dane statystyczne czysto finansowe, które już publikowaliśmy – wzrost wyników sprzedaży w majówkę był o 100% wyższy w stosunku do roku poprzedniego. Potem, co nas naturalnie ogromnie cieszyło, liczby rosły dalej – od maja do sierpnia sprzedaż samej marki Bracia Koral wzrosła o ponad 50%, natomiast lody Koral zanotowały wzrost o ponad 30% w stosunku do roku 2017 - dodaje.

- Oprócz majówki równie gorący był sierpień, w którym wartościowo sprzedaż była wyższa o przeszło 50% w porównaniu z 2017, a w maju i czerwcu sprzedano najwięcej litrów lodów w całym sezonie. Polacy pokochali lody również zimą co dopełniło dobry wynik sprzedażowy za cały 2018 rok. Zeszłoroczny sezon można zaliczyć do naprawdę udanych, wręcz rekordowych w historii naszej firmy – mówi też Mariusz Jurek.

A jaki wpływ na sprzedaż lodów miał wprowadzony w 2018 roku zakaz handlu w niedziele? - W naszym przypadku zakaz handlu w niedziele nie przeszkodził w osiągnięciu wysokiej sprzedaży. Dla firmy Koral kanał handlu tradycyjnego to nadal niezwykle mocne i bardzo doceniane ogniwo sprzedaży, z którego de facto się wywodzimy i o który staramy się bardzo dbać – mówi dyrektor generalny PPL Koral.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    zakaz handlu w niedziele RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.182.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.