Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor generalny PPL Koral: 2019 będzie bardzo ciekawy dla lodów, ale łańcuch dostaw może sprawić trudność

W branży lodów ubiegły rok był rekordowy, a 2019 będzie bardzo ciekawy, bo na naszym rynku pojawiło się wielu nowych producentów. Najtrudniejsze może być struktura produkcyjno-transportowa oraz utrzymanie wzorowego łańcucha dostaw - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral.

Dyrektor generalny PPL Koral: 2019 będzie bardzo ciekawy dla lodów, ale łańcuch dostaw może sprawić trudność
fot. Shutterstock

- Ten rok będzie bardzo ciekawy, bo na naszym rynku pojawiło się wielu nowych - w branży lodowej - producentów, jednak z naszego doświadczenia wynika, że najtrudniejsza dla nowych, ale również „starych” graczy znów okaże się niewybaczająca błędów w naszej branży struktura produkcyjno-transportowa oraz utrzymanie wzorowego łańcucha dostaw - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Te aspekty wymagają ogromnej wiedzy i doświadczenia, a tego naszej firmie na pewno nie brakuje w porównaniu z innymi producentami. Bardzo dobrym przykładem niech będzie zbudowana przez PPL Koral na przestrzeni dziesiątków lat największa w Polsce sieć udostępnianego punktom handlowym sprzętu chłodniczego (zamrażarek), w które co roku bardzo mocno inwestujemy i przekazujemy w nieodpłatne użytkowanie-z naszym sprzętem jesteśmy obecni nawet w najmniejszych punktach w najmniejszych miejscowościach w całej Polsce. Na ten ruch, jak zresztą łatwo się samemu przekonać odwiedzając sklepy stać bardzo nielicznych – dodaje.

Podkreśla też, że ubiegły rok był rekordowy, jednak kluczowe znaczenie w osiągnięciu rekordowego wyniku miała nie tylko bardzo dobra pogoda i długo utrzymująca się słoneczna aura, ale także nie mniej ważne – precyzyjnie zaplanowana produkcja oraz sprostanie wzmożonej i wymagającej ogromnego doświadczenia logistyce. I ocenia, że lody to chyba najtrudniejszy produkt, jeśli chodzi o zachowanie właściwego łańcucha dostaw i ciągu chłodniczego.

Jak PPL Koral prognozuje 2019 rok? - Apetyt rośnie w miarę jedzenia, zeszły rok był rekordowy i nie mamy nic przeciwko powtórce scenariusza również w bieżącym sezonie. Jednak nasze 40-letnie doświadczenie pokazuje, że sezon sezonowi nierówny i różne scenariusze mogą się wydarzyć – najważniejsze to mieć przygotowany system działania na każdy z nich i co ważne bardzo szybko móc w stanie reagować na dynamicznie zmieniające się sytuacje na rynku – mówi Mariusz Jurek.

- My jako prywatna firma rodzinna mamy właśnie tę bezcenną zaletę, że od pomysłu i akceptacji koncepcji przez zarząd do samej jej realizacji upływa bardzo niewiele czasu. Mam jednak nadzieję, że warunki atmosferyczne przyjdą nam w sukurs, a wtedy kluczowym zagadnieniem będą właściwe moce produkcyjne, precyzyjny plan magazynowo-logistyczny oraz bardzo przemyślana strategia sprzedażowo-marketingowa - dodaje.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.129.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.