Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor generalny PPL Koral: hurtownie kupują dużo więcej lodów, rok zaczyna się bardzo optymistycznie

Wiosna zawitała już na dobre, weekendy są bardzo ciepłe, a to sprzyja dobremu otwarciu tegorocznego sezonu. Z kolei ciepły ubiegłoroczny wrzesień spowodował, że hurtownie opróżniły swoje magazyny i teraz na początku nowego sezonu kupują dużo więcej. Ten rok zaczyna się bardzo optymistycznie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral.

Dyrektor generalny PPL Koral: hurtownie kupują dużo więcej lodów, rok zaczyna się bardzo optymistycznie
fot. pixabay.com

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 23-04-2019, 10:39

- Wiosna zawitała już na dobre, weekendy są bardzo ciepłe, a to sprzyja dobremu otwarciu tegorocznego sezonu, z czego się bardzo cieszymy. Zeszłoroczny sezon był wyjątkowy, szczególnie w tych wakacyjnych miesiącach, ale również w długości jego trwania, bo jeszcze w ciepłym wrześniu sprzedaż utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Te okoliczności mają wpływ również na początek tegorocznego sezonu, bowiem ciepły wrzesień spowodował, że hurtownie opróżniły swoje magazyny i teraz na początku nowego sezonu kupują dużo więcej, bo nie muszą pozbywać się towarów z zeszłego roku. Jeżeli chodzi o prognozy to ten rok zaczyna się bardzo optymistycznie - dodaje.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: „Dyrektor Generalny PPL Koral podsumowuje rekordowy 2018 i mówi o perspektywach na 2019 r. (wywiad)"

I podkreśla, że sprzedawcy dobrze przyjęli tegoroczne nowości PPL Koral. - I mimo, że wciąż pytają o nasze kultowe pozycje to dużo chętniej niż kilka lat wstecz są otwarci i zamawiają nowe linie lodów i nowe, często ekstrawaganckie kompozycje smakowe – mówi Mariusz Jurek.

- Kluczowa będzie jednak, jak co roku, oczywiście pogoda – piękna i upalna przyniesie na pewno mocny skok sprzedaży lodów impulsowych, a bardziej pochmurna i chłodniejsza sprawi, że zwiększy się sprzedaż lodów familijnych na co również jesteśmy przygotowani. Ponieważ oferta firmy Koral dzięki dwóm naszym markom z rożnych segmentów jest absolutnie kompletna – dodaje dyrektor generalny PPL Koral.

Firma PPL Koral, która obchodzi w tym roku 40-lecie na polskim rynku, jest jednym z największym producentów lodów w Polsce, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Oferta firmy obejmuje przede wszystkim lody impulsowe na patyku, w rożku oraz w kubeczkach, a także szeroki wybór lodów w familijnych opakowaniach.

PPL Koral powstała w 1979 roku w Limanowej. Jej założycielami są bracia Marian i Józef Koral. Główną siedzibą zarządu PPL Koral jest Nowy Sącz. Firma posiada dwa  zakłady produkcyjne w Rzeszowie oraz w Limanowej. Sprzedaż lodów Koral prowadzona jest poprzez własną sieć dystrybucji i hurtowni w całej Polsce oraz w krajach UE m.in.: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii i Litwie.

Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa, w oryginalnych słoiczkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT    /    lody Koral RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.48.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.