Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor generalny PPL Koral o trendach na rynku lodów w tegorocznym sezonie

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2018, 10:12
Dyrektor generalny PPL Koral o trendach na rynku lodów w tegorocznym sezonie
fot. Shutterstock

PPL Koral, producent lodów takich marek jak m.in. Koral oraz Bracia Koral ocenia, że w tym sezonie popyt na lody będzie stale rósł, a głównym punktem zainteresowania konsumentów będzie segment premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Pełny wywiad można przeczytać w strefie premium: „Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral o planach i inwestycjach firmy oraz o trendach na rynku lodów (wywiad)”.

- Dane, którymi dysponujemy wskazują jednoznacznie na fakt bogacenia się społeczeństwa – w latach 2005-2015 średnie wynagrodzenie miesięczne wzrosło o 64 proc., a miesięczne środki na wydatki konsumpcyjne na jednego członka rodziny o 82 proc.. Pozytywne konsekwencje tych danych nie ominą też rynku lodów, dlatego przewidujemy, że również w tym sezonie popyt na lody będzie stale rósł, a głównym punktem zainteresowania klientów będzie segment premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

 

- Mam na myśli nie tylko branżę lodową, ale cały rynek FMCG w naszym kraju. W związku z tym na pewno każdy producent będzie starał się eksperymentować z nowymi kompozycjami smakowymi i formą opakowania lodów, aby trafić w gusta konsumentów i zainteresować ich nowym pomysłem - dodaje.

- Trendem będzie również rozwój kanału HoReCa, na który zawsze duży wpływ ma większa zamożność konsumentów, czyli częstsze podróże oraz chęć spędzania czasu w plenerze poza domem na relaksie i rozrywce – mówi również Mariusz Jurek.

I wskazuje, że PPL Koral planuje kolejne duże inwestycje zarówno w rozbudowę i modernizację istniejącego parku maszynowego, jak też w zakup nowych ultranowoczesnych linii produkcyjnych, które są opracowywane specjalnie na zamówienie z niestandardowymi modyfikacjami. A to wszystko po to, aby mieć zaplecze technologiczne do tworzenia nieszablonowych projektów lodowych.

Podkreśla, że dla PPL Koral i dla marek Koral oraz Bracia Koral rok 2018 będzie czasem kolejnych nowości. W sezonie 2018 firma przygotowała wiele oryginalnych smaków i niespodzianek zarówno w marce Koral jak i w marce z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będą to nowe smaki jak w przypadku lodów Grand, ale również całkowicie nowy design opakowań jednoznacznie komunikujący, że mamy do czynienia z produktem klasy premium. Dodatkowo firma wprowadza innowacyjne opakowanie – słoik. Będą to pierwsze na rynku polskim lody w słoiczkach, którym po zjedzeniu zawartości można nadać „drugie życie” - „packaging second life”, czyli np. przeznaczyć jako pojemnik na przyprawy, słodycze, zrobić ozdobę na półkę, skarbonkę, czy wykorzystać w inny ciekawy sposób

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 184) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.