Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor generalny PPL Koral: Rynek lodów premium ma ogromny potencjał

Rynek lodów premium nadal ma przed sobą ogromny potencjał. Polacy oczekują nowości, ale w tradycyjnym wydaniu, czyli połączenia tradycji i nowoczesności. - mówi wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Dyrektor generalny PPL Koral: Rynek lodów premium ma ogromny potencjał
fot. Shutterstock

Sezon 2018 był wyjątkowy dla branży lodów - tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce bił rekordy sprzedaży.

- Przy wysokich temperaturach Polacy sięgali przede wszystkim po lody impulsowe, czyli rożki, lody na patyku, w kubeczkach oraz sandwich’e. Zatem więcej lodów zjedliśmy na mieście niż w domu, bo pogoda skłaniała do przebywania na świeżym powietrzu. W top10 znalazły się znane i lubiane produkty, ale było również kilka miłych, planowanych i nieplanowanych niespodzianek - mówi wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Wzrost sprzedaży marki Bracia Koral o ponad 50 proc. jest dowodem na to, że rynek produktów premium, w tym lodów, nadal ma przed sobą ogromny potencjał. Lody premium wciąż mają dużo większą dynamikę wzrostów sprzedaży. Kierujemy się przede wszystkim smakiem, najwyższej jakości dodatkami pochodzącymi od najlepszych dostawców, ale również oryginalnym i intrygującym wzornictwem opakowań – podkreśla dyrektor generalny PPL Koral.

I zaznacza, że na nowości od marki Bracia Koral już na początku sezonu, czyli w majówkę zaczęły się zapisy, a linia „Smaki Dzieciństwa”, czyli pierwsze w Polsce lody w unikalnych słoiczkach, była towarem deficytowym i tak jak dawniej były niemal na kartki. Dodaje, że PPL Koral nie nadążała wręcz z produkcją za popytem m.in. dlatego, że wysoko postawiła poprzeczkę, jeżeli chodzi o wybór producenta opakowań – najlepszej firmy w tej branży w Europie, która nie narzeka na brak zamówień.

Wskazuje też, że PPL Koral zakładała, że do tak innowacyjnego produktu konsumenci będą przekonywać się dłużej, dlatego planowała rozbieg tej linii na 2-3 lata, ale popularność lodów w słoiczkach okazała się dużym i miłym zaskoczeniem.

- To dowód na to, że Polacy oczekują nowości, ale w tradycyjnym wydaniu, w unikalnym opakowaniu, czyli połączenia tradycji i nowoczesności. Na przyszły rok robimy zapasy i głęboko wierzymy, że lody w słoiczkach będą niemal w każdym sklepie w Polsce – podkreśla też dyrektor generalny PPL Koral.

PPL Koral jest największym polskim producentem lodów, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje od 1979 roku. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej. Sprzedaż lodów Koral prowadzona jest poprzez własną sieć dystrybucji oraz hurtowni w całej Polsce oraz w krajach UE m.in.: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii czy  Litwie. 

Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT    /    lody premium RSS ALERT    /    produkty premium RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Mira 2018-12-06 17:45:15
    Smaki Dzieciństwa _ pyszne! Ale jak dawniej równie znakomite!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.