Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor generalny PPL Koral: ten sezon był przebojem, a wyniki sprzedaży rewelacyjne

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2017, 15:06
Dyrektor generalny PPL Koral: ten sezon był przebojem, a wyniki sprzedaży rewelacyjne
fot. PPL Koral

Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej co roku zdobywa większe udziały w rynku. Wiele kompozycji smakowych z oferty tego brandu można już nazwać kultowymi – mówi Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciel marki Bracia Koral, podsumowując sezon 2017.

- W 2017 roku PPL Koral odnotowało rewelacyjne wyniki sprzedaży. Miniony sezon udowodnił, że poza ulubionymi, klasycznymi smakami jak czekolada, truskawka, śmietanka czy wanilia konsumenci są bardzo otwarci na spróbowanie nowych, często nawet egzotycznych smaków. W ostatnim czasie serca konsumentów przebojem zdobyły przykładowo takie kompozycje smakowe jak: słony karmel, masło orzechowe, mięta z czekoladą, śmietanka z ciasteczkami czy też lody inspirowane bardzo już osławionymi na świecie deserami jak: crème brulee, panna cotta czy tiramisu – mówi Mariusz Jurek.

– Podobnie jak w innych segmentach FMCG także w branży lodziarskiej systematycznie umacniają się produkty typu premium. Konsument coraz częściej jest skory zapłacić wyższą cenę za towar, który w zamian zaoferuje mu dodatkową wartość – dodaje.

Rozwój segmentu HoReCa

Rośnie również potencjał sprzedażowy segmentu HoReCa i lodów familijnych, w przypadku których obserwuje się zdecydowanie mniejszą sezonowość i wahania sprzedaży aniżeli w przypadku lodów impulsowych. Po te produkty chętniej sięgamy w okresie jesienno-zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz nie rozpieszcza i częściej spożywamy lody w swoich domach lub korzystamy z oferty coraz liczniejszych punktów gastronomicznych – uzupełnia dyrektor generalny PPL Koral.

Według raportu „Rynek HoReCa w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017 – 2022” polski rynek HoReCa jest wart 26,7 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 7 proc. w porównaniu do 2016 roku. Wynika to głównie z podwyższenia konsumpcji oraz zadowalającej kondycji krajowej gospodarki.

Jemy coraz więcej lodów

Mariusz Jurek przyznaje też, że trendy zakupowe w przypadku lodów od wielu lat pozostają niezmienne. Podczas pięknej pogody niemal od razu można zauważyć znaczący wzrost spożycia przez konsumentów zwłaszcza lodów impulsowych – w rożku, na patyku, kubku do 400 ml lub typu sadwich. W czasie bardzo upalnych dni Polacy chętniej sięgają po sorbety i lody wodne, które dają ochłodę i owocowe orzeźwienie.

Polska znajduje się obecnie na piątym miejscu w Europie pod względem spożycia lodów. Polacy coraz chętniej sięgają po zimne przysmaki, a tylko w zeszłym roku ich produkcja wzrosła o 29 proc. Według danych Eurostatu w 2016 pobiliśmy rekord naszego kraju, wytwarzając 264 mln litrów lodów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Polish First! 21-12-2017, 09:00:
A może p.Jurek byłby uprzejmy podać konkretne liczby, skoro twierdzi, że wyniki Korala były rewelacyjne i to w zderzeniu rok do roku? Na razie tylko marketingowe puste hasła. Co innego wypisywał jeszcze niedawno.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 838) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.