Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Grycana: Będziemy poszerzać współpracę z sieciami

Firma Grycan widzi duże możliwości rozwoju zarówno na rynku detalicznym, jak i HoReCa. - Nie współpracujemy ze wszystkimi sieciami, które są w spektrum naszego zainteresowania, dlatego widzimy potencjał zwiększenia liczby sklepów sprzedających nasze lody - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Grycana.

Dyrektor Grycana: Będziemy poszerzać współpracę z sieciami
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
Data: 20-06-2013, 10:38

Jak przypomina Marcin Snopkowski, firma w tym roku podpisała porozumienie o współpracy z sieciami - Dino i Eko.

Podobnie sytuacja wygląda na tradycyjnym rynku mniejszych sklepów. Grycan widzi ponadto spore możliwości zwiększenia dostępności swoich produktów i poprawy ich ekspozycji w bonetach i zamrażarkach sklepowych.

- Równocześnie cały czas pracujemy nad uzupełnieniem oferty produktowej; nasza tegoroczna nowość, to odpowiedź na bardzo liczne zapytania konsumentów, którzy od kilku już lat dopytują o lody jogurtowe Grycan produkowane na świeżym jogurcie - mówi dyrektor generalny firmy.

Grycan widzi także duże możliwości rozwoju na rynku gastronomicznym. - W ubiegłym roku, po zmianie polityki handlowej dla marki Grycan w kanale HoReCa, wprowadziliśmy specjalnie dla klientów tego rynku nową markę Gremma - lody bardzo dobrej jakości w kuwetach 5 ltr, produkowane w naszej technologii, ale oferowane w niższej cenie. Przy konkurencyjnej cenie rynkowej smak i jakość tych lodów są znacznie powyżej rynkowej oferty innych producentów. Liczymy na stabilny rozwój tej marki w Polsce - ocenia Marcin Snopkowski.

W kanale HoReCa nadal będą też sprzedawane lody pod marką Grycan. - Lody Grycan sprzedawane są w najlepszych hotelach i restauracjach w Polsce. Rośnie grono znanych klientów HoReCa rezygnujących z produkcji własnych lodów na rzecz podpisania umowy o współpracę i sprzedaży lodów Grycan - mówi.

Marcin Snopkowski zdradza, że w momencie, kiedy firma tworzyła markę Gremma, zastanawiała się nad tym, by utworzyć podobną marki, z segmentu ekonomicznego, ale kierowaną do handlu. - Na razie nie podjęliśmy takiej decyzji - podkreśla.

Grycan wprowadził niedawno do swojej oferty lody „Porcja z łyżeczką". Zdaniem Marcina Snopkowskiego, tego produktu raczej nie powinno się zaliczać do produktów impulsowych.

- Nie definiujemy lodów „Porcja z łyżeczką 150 ml" jako lodów stricte impulsowych. Ten produkt zajął pewną niszę na rynku, pomiędzy kategorią lodów impulsowych, a familijnych. Badania pokazały, że tego typu produkt tylko w połowie jest konsumowany na miejscu, a w połowie w domu. Produkt bardzo dobrze rozwija się w sieciach alternatywnych i określonych sieciach detalicznych, typu: kina, stacje benzynowe, sieci sklepów „convenience" - mówi Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Dyrektor Grycana: Będziemy rosnąć dwucyfrowo jeszcze przez kilka lat

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Snopkowski RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel tradycyjny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.