REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Grycana: Będziemy poszerzać współpracę z sieciami

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
  • Data: 20-06-2013, 10:38
Dyrektor Grycana: Będziemy poszerzać współpracę z sieciami
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Firma Grycan widzi duże możliwości rozwoju zarówno na rynku detalicznym, jak i HoReCa. - Nie współpracujemy ze wszystkimi sieciami, które są w spektrum naszego zainteresowania, dlatego widzimy potencjał zwiększenia liczby sklepów sprzedających nasze lody - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Grycana.

REKLAMA

Jak przypomina Marcin Snopkowski, firma w tym roku podpisała porozumienie o współpracy z sieciami - Dino i Eko.

Podobnie sytuacja wygląda na tradycyjnym rynku mniejszych sklepów. Grycan widzi ponadto spore możliwości zwiększenia dostępności swoich produktów i poprawy ich ekspozycji w bonetach i zamrażarkach sklepowych.

- Równocześnie cały czas pracujemy nad uzupełnieniem oferty produktowej; nasza tegoroczna nowość, to odpowiedź na bardzo liczne zapytania konsumentów, którzy od kilku już lat dopytują o lody jogurtowe Grycan produkowane na świeżym jogurcie - mówi dyrektor generalny firmy.

Grycan widzi także duże możliwości rozwoju na rynku gastronomicznym. - W ubiegłym roku, po zmianie polityki handlowej dla marki Grycan w kanale HoReCa, wprowadziliśmy specjalnie dla klientów tego rynku nową markę Gremma - lody bardzo dobrej jakości w kuwetach 5 ltr, produkowane w naszej technologii, ale oferowane w niższej cenie. Przy konkurencyjnej cenie rynkowej smak i jakość tych lodów są znacznie powyżej rynkowej oferty innych producentów. Liczymy na stabilny rozwój tej marki w Polsce - ocenia Marcin Snopkowski.

W kanale HoReCa nadal będą też sprzedawane lody pod marką Grycan. - Lody Grycan sprzedawane są w najlepszych hotelach i restauracjach w Polsce. Rośnie grono znanych klientów HoReCa rezygnujących z produkcji własnych lodów na rzecz podpisania umowy o współpracę i sprzedaży lodów Grycan - mówi.

Marcin Snopkowski zdradza, że w momencie, kiedy firma tworzyła markę Gremma, zastanawiała się nad tym, by utworzyć podobną marki, z segmentu ekonomicznego, ale kierowaną do handlu. - Na razie nie podjęliśmy takiej decyzji - podkreśla.

Grycan wprowadził niedawno do swojej oferty lody „Porcja z łyżeczką". Zdaniem Marcina Snopkowskiego, tego produktu raczej nie powinno się zaliczać do produktów impulsowych.

- Nie definiujemy lodów „Porcja z łyżeczką 150 ml" jako lodów stricte impulsowych. Ten produkt zajął pewną niszę na rynku, pomiędzy kategorią lodów impulsowych, a familijnych. Badania pokazały, że tego typu produkt tylko w połowie jest konsumowany na miejscu, a w połowie w domu. Produkt bardzo dobrze rozwija się w sieciach alternatywnych i określonych sieciach detalicznych, typu: kina, stacje benzynowe, sieci sklepów „convenience" - mówi Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Dyrektor Grycana: Będziemy rosnąć dwucyfrowo jeszcze przez kilka lat

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH