Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Grycana: Będziemy rosnąć dwucyfrowo jeszcze przez kilka lat

Firma Grycan w ciągu najbliższych lat chce kontynuować dwucyfrowy wzrost sprzedaży - informuje dyrektor generalny Grycana Marcin Snopkowski.

Dyrektor Grycana: Będziemy rosnąć dwucyfrowo jeszcze przez kilka lat
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
Data: 14-06-2013, 10:14

- Od kilku lat rozwijamy się w tempie dwucyfrowym. Jeżeli zrealizujemy nasze plany rozwoju i aktywności na rynku lokalnym oraz wybranych rynkach eksportowych, to myślę, że dwucyfrowe tempo jest nadal realne nie tylko w tym roku, ale jeszcze przez kolejny rok lub dwa. W kolejnych latach znacząco większy wpływ na dynamikę naszej sprzedaży będzie miał eksport - mówi Marcin Snopkowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Dodaje, że ten rok zapowiada się bardzo dobrze. - Ten rok zaczął się dobrze, odnotowujemy dwucyfrowe wzrosty na rynku detalicznym - mówi.

Zdaniem dyrektora generalnego, Grycan jest liderem polskiego rynku lodziarnio-kawiarni. - Na rynku lodów familijnych, na którym marka startowała od zera w roku 2004, nasze udziały w ubiegłym roku wyniosły ponad 14 proc. - mówi.

Jak mówi, firma jest także liderem w segmencie lodów premium, z przewagą kilku punktów nad marką numer dwa. Co ciekawe, marka numer dwa na rynku lodów familijnych premium (przez wiele lat lider tego rynku) od czasu, kiedy pojawiła się marka Grycan, znacząco nie straciła udziałów rynkowych.

- Zwiększył się rynek lodów premium. Okazało się, że konsumenci oczekiwali na lody o super jakości i smaku produkowanymi z najlepszych naturalnych składników takich jak śmietanka kremówka, jajka, starannie selekcjonowane i ręcznie przygotowane owoce i bakalie, akceptując wyższe, ale równocześnie bardzo konkurencyjne ceny - ocenia Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Snopkowski RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    lodziarnia RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Arek 2013-06-17 18:05:04
    Ja chcę otworzyć Grycjana!!! arek428@amorki.pl
  • Taxi-gsm 2013-06-24 14:13:50
    szok klienci wolą dobre produkty od szajsu wodnego, a to ci zaskoczenie!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.