REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
  • Data: 06-06-2013, 13:24
Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Firma Grycan zamierza w tym roku stworzyć podwaliny dla rozwoju eksportu. Firma chce, by w ciągu kilku lat eksport stanowił co najmniej kilkanaście procent jej sprzedaży- mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan.

REKLAMA

- Myślę, że ten rok będzie przełomowy, ponieważ przetrzemy ścieżki i poszukamy partnerów do współpracy - mówi Marcin Snopkowski. Jednocześnie zaznacza, że w związku z rozwojem eksportu firma nie zamierza budować wielkich struktur, ze względu na koszty. - Dlatego musimy starannie wybrać partnerów, którzy będą gotowi zainwestować w rozwój marki na lokalnym rynku - mówi dyrektor generalny firmy Grycan.

- Na dziś nie mamy konkretnych założeń, ale liczę, że w perspektywie najbliższych kilku lat eksport będzie stanowił więcej niż kilkanaście procent naszej sprzedaży - dodaje.

Podkreśla jednocześnie, że firma widzi także nadal duże szanse rozwoju dla marki w Polsce, tak na rynku detalicznym jak i gastronomicznym.
Jak informuje, Grycan otrzymuje bardzo dużo zapytań o możliwość podjęcia współpracy z całego świata. - Pytania o nasze produkty napływają właściwie z każdego kontynentu: od Stanów Zjednoczonych, Azji, przez kraje Środkowego i Bliskiego Wschodu, Afrykę po kraje europejskie. Cały czas pracujemy nad strategią dla eksportu - budowa struktur eksportowych jest kosztowna, a nie każdy rynek widzimy jako rentowny - mówi Marcin Snopkowski.

- Na początku skoncentrujemy się na kilku rynkach europejskich, między innymi na Czechach, gdzie niedawno otworzyliśmy pierwsze lodziarnio-kawiarnie. Nie wykluczamy eksportu do Stanów Zjednoczonych, głównie ze względu na liczną w tym kraju Polonię. Rozważamy także eksport do krajów azjatyckich - dodaje.

Firma nie przewiduje produkcji lodów w nowych, dedykowanych smakach do konkretnego rynku. - Siłą marki Grycan jest najwyższa jakość naszych produktów. Nasze lody próbowali konsumenci z takich krajów jak: Chiny, Katar, ZEA, Czechy, Słowacja, Niemcy, Wielka Brytania i jeszcze kilku innych, i bardzo im smakowały. Oczywiście nie wszystkie smaki będą pasowały do każdego rynku, ale mamy na tyle szeroką paletę produktów, że jesteśmy w stanie dopasować się do oczekiwań lokalnych konsumentów, tak pod względem smaku, jak i formatu produktu - mówi Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Grycan ruszył na podbój Czech

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH