Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu

Firma Grycan zamierza w tym roku stworzyć podwaliny dla rozwoju eksportu. Firma chce, by w ciągu kilku lat eksport stanowił co najmniej kilkanaście procent jej sprzedaży- mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan.

Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
Data: 06-06-2013, 13:24

- Myślę, że ten rok będzie przełomowy, ponieważ przetrzemy ścieżki i poszukamy partnerów do współpracy - mówi Marcin Snopkowski. Jednocześnie zaznacza, że w związku z rozwojem eksportu firma nie zamierza budować wielkich struktur, ze względu na koszty. - Dlatego musimy starannie wybrać partnerów, którzy będą gotowi zainwestować w rozwój marki na lokalnym rynku - mówi dyrektor generalny firmy Grycan.

- Na dziś nie mamy konkretnych założeń, ale liczę, że w perspektywie najbliższych kilku lat eksport będzie stanowił więcej niż kilkanaście procent naszej sprzedaży - dodaje.

Podkreśla jednocześnie, że firma widzi także nadal duże szanse rozwoju dla marki w Polsce, tak na rynku detalicznym jak i gastronomicznym.
Jak informuje, Grycan otrzymuje bardzo dużo zapytań o możliwość podjęcia współpracy z całego świata. - Pytania o nasze produkty napływają właściwie z każdego kontynentu: od Stanów Zjednoczonych, Azji, przez kraje Środkowego i Bliskiego Wschodu, Afrykę po kraje europejskie. Cały czas pracujemy nad strategią dla eksportu - budowa struktur eksportowych jest kosztowna, a nie każdy rynek widzimy jako rentowny - mówi Marcin Snopkowski.

- Na początku skoncentrujemy się na kilku rynkach europejskich, między innymi na Czechach, gdzie niedawno otworzyliśmy pierwsze lodziarnio-kawiarnie. Nie wykluczamy eksportu do Stanów Zjednoczonych, głównie ze względu na liczną w tym kraju Polonię. Rozważamy także eksport do krajów azjatyckich - dodaje.

Firma nie przewiduje produkcji lodów w nowych, dedykowanych smakach do konkretnego rynku. - Siłą marki Grycan jest najwyższa jakość naszych produktów. Nasze lody próbowali konsumenci z takich krajów jak: Chiny, Katar, ZEA, Czechy, Słowacja, Niemcy, Wielka Brytania i jeszcze kilku innych, i bardzo im smakowały. Oczywiście nie wszystkie smaki będą pasowały do każdego rynku, ale mamy na tyle szeroką paletę produktów, że jesteśmy w stanie dopasować się do oczekiwań lokalnych konsumentów, tak pod względem smaku, jak i formatu produktu - mówi Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Grycan ruszył na podbój Czech

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Snopkowski RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    eksport żywności RSS ALERT    /    Czechy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.