Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Nestle o tym jakie lody najchętniej jedzą Polacy

Ubiegłoroczne, upalne lato sprzyjało rotacji lodów. Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe i owocowe. W zeszłym roku dużą popularnością cieszyły się lody na patyku. Nestle przygotowało na ten rok szereg nowości – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Witold Michalik, szef Dywizji Lodów Nestle Polska.

Dyrektor Nestle o tym jakie lody najchętniej jedzą Polacy
W 2015 r. Nestle, producent 97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23 proc. fot. pixabay.com

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 13-05-2016, 13:05

Jakie są perspektywy rozwoju polskiego rynku lodów i jakie było dotychczasowe zachowanie rynku lodów w Polsce?

- Ubiegłoroczne lato sprzyjało rotacji lodów, a w podczas jego najgorętszych dni fabryka lodów Nestle Schöller w Namysłowie produkowała nawet 300.000 lodów na patyku dziennie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Witold Michalik.

- Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe. W zeszłym roku dużą popularnością cieszyły się lody na patyku - dodaje.

Nestle przygotowało na 2016 rok sporo nowości lodowych – nowe smaki lodów Kaktus, różki Princessa oraz nowa linia lodów premium Movenpick.

- Lody na patyku KAKTUS są uwielbiane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. W odpowiedzi na prośby fanów tego zimnego deseru, Nestle przygotowało specjalnie dla nich nowość na sezon 2016 – lody KAKTUS z długą polewką o smaku pomarańczy i cytryny – mówi również Witold Michalik.

-  Jednak to nie jedyna nowość, którą zaplanowaliśmy na ten sezon. Z roku na rok wprowadzamy kolejne udoskonalenia, aby zaspokoić wymagania nawet najbardziej wymagających miłośników lodowych deserów. Już w tym sezonie letnim będzie można spróbować w ciemnym, chrupiącym waflu lodowej wersji uwielbianego przez konsumentów wafla Princessa Zebra w postaci Rożka Princessa Zebra - dodaje.

- Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas propozycje na sezon letni 2016 przypadną do gustu lodożercom i jesteśmy bardzo ciekawi, które lody staną się hitem sezonu letniego 2016 – mówi również Witold Michalik.

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestle, producent 97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23 proc. w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Dobry wynik został osiągnięty m.in. za sprawą wyjątkowo upalnej pogody i utrzymujących się przez dłuższy czas wyższych temperatur.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nestle RSS ALERT    /    Nestle Scholler RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    lody Nestle RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    Witold Michalik RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Monia 2016-05-13 21:32:55
    Na Śląsku jadłam lody na bazie oleju Steirer , makabrycznie pyszne. Polecam lodomaniakom, w Raciborzu to było, mała budka z lodami ale maga! Szukajcie dobrych lodów !!!!
  • Wasyl 2016-05-16 11:06:40
    Polacy najchetniej jedza lody - zimne,slodkie i TANIE ot i cala filozofia \"wysublimowanych\" gustow

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.109.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.