Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor PPL Koral: dzięki pogodzie sprzedaż lodów bije rekordy

Biorąc pod uwagę ostatnie tygodnie można mówić o sprzyjającej aurze pogodowej. Pogoda oraz jej prognozy mają ogromny wpływ na rynek lodów, a w pierwsze wyniki sprzedaży są bardzo optymistyczne. Zamówienia na lody stale rosną, a tegoroczna majówka pobiła rekord - sprzedaż lodów wzrosła o 100 proc. w stosunku do roku poprzedniego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Dyrektor PPL Koral: dzięki pogodzie sprzedaż lodów bije rekordy
fot. PPL Koral

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 24-05-2018, 12:24

- Początek sezonu lodowego zaczyna się już w marcu, więc pogoda na samym starcie nas nie rozpieszczała - w Polsce leżał jeszcze śnieg. Za to już w kwietniu termometry pokazały nawet 27 stopni w cieniu, dzięki czemu nasz kraj znalazł się wśród najcieplejszych miejsc w Europie, Kraków wśród najcieplejszych miast, a Warszawa wśród najcieplejszych stolic. Rzeczywiście biorąc pod uwagę ostatnie tygodnie można mówić o sprzyjającej aurze pogodowej. Pogoda oraz jej prognozy mają ogromny wpływ na rynek lodów, a w szczególności długo utrzymująca się bezdeszczowa i ciepła aura – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski.

- Pierwsze wyniki sprzedaży są bardzo optymistyczne! Dzięki bardzo dobrej pogodzie w majówkę oraz długoterminowym dobrym prognozom zamówienia na lody stale rosną. Według naszych danych tegoroczna majówka pobiła rekord - sprzedaż lodów wzrosła o 100% w stosunku do roku poprzedniego, a kolejne prognozy pogody wskazują, że przed nami również rekordowe lato. Właśnie opracowaliśmy swój własny ranking top10 najbardziej popularnych lodów początku sezonu 2018-włączając w to majówkę - dodaje.

- My jednak nie opieramy swojego biznesu wyłącznie na prognozach pogodowych bo te często bywają mylące, a nawet najcieplejsze dni nie trwają przez cały sezon. W branży lodowej trzeba być przygotowanym na wszystko i samemu kształtować rynek - czy są upały, czy pada deszcz, czy jest chłodne lato - zawsze trzeba mieć asa w rękawie i być przygotowanym na to jak zwiększyć lub opanować sprzedać. Również na ciepłe lato trzeba się odpowiednio przygotować - bo to nie pogoda gwarantuje sukces, ale jej odpowiednie wykorzystanie - zaplanowanie zamówień, logistyki, szybkie i trafne decyzje. Za rok PPL Koral obchodzi 40 rocznicę - to 40 sezonów letnich, w których bywały różne lata, ale my nadal jesteśmy i dobrze sobie na rynku radzimy – mówi również Piotr Gąsiorowski. 

PPL Koral jest jednym z największym producentów lodów w Polsce, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Oferta firmy obejmuje przede wszystkim lody impulsowe na patyku, w rożku oraz w kubeczkach, a także szeroki wybór lodów w familijnych opakowaniach.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    sprzedaż lodów RSS ALERT    /    spożycie lodów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.