Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PPL Koral: na rynku lodów będzie więcej fantazyjnych smaków; rozwój czeka HoReCa

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-04-2017, 12:35
Dyrektor PPL Koral: na rynku lodów będzie więcej fantazyjnych smaków; rozwój czeka HoReCa
fot. PPL Koral

Na rynku lodów w nadchodzącym sezonie wśród konsumentów nadal będą dominowały lody znane i lubiane, ale będziemy też obserwować wzrost produktów w bardziej fantazyjnych kompozycjach smakowych. Dynamiczny rozwój czeka segment HoReCa – ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Jak może wyglądać sezon lodowy w 2017 roku? Jakie nowe trendy mogą się pojawić, a jakie będą kontynuowane z lat poprzednich?

- Jak zawsze kluczową rolę będzie odgrywała pogoda. Myślę, że nadal wśród konsumentów będą dominowały lody tzw. „znane i lubiane”. Niemniej jednak na pewno będziemy obserwować wzrost produktów w bardziej, że tak powiem fantazyjnych kompozycjach smakowych. W 2017 roku te dwa trendy będą się w większym lub mniejszym stopniu przenikać – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Cały czas należy się spodziewać dynamicznie rozwijającego się segmentu HoReCa. PPL Koral zarówno w asortymencie marki Koral jak i Bracia Koral przygotował wiele intrygujących i oryginalnych produktów na sezon 2017. Nasza oferta jest kompletna i każdy na pewno znajdzie smakołyk, jakiego poszukuje - dodaje.

- Nasz dział R&D wraz z działem handlowym i marketingu nieustannie poszukuje nowych, inspiracji, rozwiązań i pomysłów w zakresie nowości lodowych i absolutnie nie boimy się nawet największych wyzwań. To właśnie my - PPL Koral - przeprowadziliśmy i wykonaliśmy jakiś czas temu absolutnie pionierski w branży projekt, jakim było wprowadzenie na rynek lodów 3D - podkreśla.

Dodaje, że rynek lodów z roku na rok umacnia się. Oferty producentów stają się bogatsze i bardziej zróżnicowane. Marki zauważają większą otwartość konsumentów na nowe smaki, dlatego śmielej wychodzą z inicjatywą. Polacy coraz więcej też wydają na lody, dlatego oferta producentów automatycznie zwiększa się. Gusta naszych rodaków stały się również bardziej wymagające, stąd w sklepach pojawiają się “egzotyczne” smaki.

Mariusz Jurek mówi też, że Polacy oprócz ulubionych tradycyjnych smaków tj. śmietanka, truskawka, czekolada czy wanilia lubią być mile zaskakiwani nowymi, często nawet egzotycznymi kompozycjami smakowymi, jak choćby lody o smaku owoców egzotycznych (tropikalnych, mango, arbuza) czy też kompozycjami smakowymi opracowanymi w oparciu o słynne desery, które coraz częściej są serwowane w formie mrożonej np. Creme Brulee, Tiramisu, Panna Cotta lub lody chałwowe.

Między innymi z tego powodu PPL Koral systematycznie wzbogaca ofertę marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, wprowadzając prócz klasycznych smaków nowe kompozycje np. masło orzechowe czy słony karmel.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH