Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PPL Koral o kanałach dystrybucji lodów: mocno rośnie kanał nowoczesny i HoReCa

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2017, 10:00
Dyrektor PPL Koral o kanałach dystrybucji lodów: mocno rośnie kanał nowoczesny i HoReCa
fot. Shutterstock

W kanałach dystrybucji lodów firmy Koral mocno rośnie udział handlu nowoczesnego. Na rynku lodów mocno rozwija się także kanał HoReCa, który czeka dalszy intensywny rozwój - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

- Jeśli chodzi o kanały dystrybucji, firma Koral prężnie działa zarówno w oparciu o kanał handlu tradycyjnego jak i nowoczesnego. Ten drugi od kilku dobrych lat wykazuje się ponadprzeciętnym rozrostem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

- Jeśli chodzi o sprzedaż lodów w podziale na kategorie, zdecydowana większość produktów impulsowych sprzedaje się w mało powierzchniowych punktach handlowych, natomiast lody familijne to domena sklepów wielkopowierzchniowych - dodaje.

Mówi też o intensywnym rozwoju kanału HoReCa.

- Rynek lodów w segmencie HoReCa bardzo intensywnie rozwija się w ostatnich latach. Przyczynia się do tego m.in. moda na spędzanie czasu poza domem, szeroko rozumiana rekreacja czy wzrost ilości oraz atrakcyjności ofert lokali gastronomicznych – mówi Mariusz Jurek.

- Polacy nadal stosunkowo niewiele wydają na konsumpcję posiłków poza domem. Patrząc na europejskie trendy oraz zauważalne wzbogacanie się polskiego społeczeństwa ta sytuacja może się niedługo zmienić i ludzie mogą chcieć coraz mniej czasu poświęcać na przygotowywanie posiłków w swoich domach. Z tego punktu widzenia bardzo prawdopodobna jest dalsze intensywne rozszerzanie się rynku HoReCa - dodaje.

- W naszej ofercie lodów gałkowych - w tzw. kuwetach - znajduje się obecnie 21 oryginalnych smaków. W porównaniu do zeszłego roku okazale rozbudowaliśmy ofertę o kilka klasycznych oraz kilka bardziej niekonwencjonalnych kompozycji smakowych. W obecnym sezonie rozszerzyliśmy także portfolio lodów familijnych i impulsowych, dbając przy okazji o wysoką jakość produktów – podkreśla też Mariusz Jurek.

PPL Koral przyszykował mocne uderzenie na sezon 2017. Firma ocenia, że jego sezon 2016 obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem sprzedaży, jak też planów na przyszłość i nowości. W ubiegłym roku firma przygotowała osiem nowości, udostępniając łącznie aż 23 produkty i znacząco wzbogaciła ofertę lodów na gałki skierowaną głównie do rynku HoReCa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH