Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor PPL Koral: W kolejnych sezonach rynek lodów czeka ewolucja, a nie rewolucja

W kolejnych sezonach branżę lodową i rynek lodów czeka ewolucja, ale nie będzie to rewolucja – ocenia w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral. Polacy będą oczekiwali nowości, zwracali uwagę na jakość, a także ekologię.

Dyrektor PPL Koral: W kolejnych sezonach rynek lodów czeka ewolucja, a nie rewolucja
fot. Shutterstock

- Biorąc pod uwagę jakie lody sprzedawały się w tym roku najlepiej można prognozować, że kolejne sezony to wciąż letni czas lodów impulsowych i zimowy czas lodów familijnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Konsumenci nadal chcą być zaskakiwani, ale największą popularność będą miały kompleksowe i przemyślane produkty, czyli te w wyjątkowych opakowaniach, bezpiecznych i ekologicznych, a także z wyjątkowym składem z najlepszych produktów np. z czekoladą belgijską - dodaje.

- Jeżeli miałbym mówić o prognozie na przyszłe sezony określiłbym je mianem ewolucji, a nie rewolucji ponieważ, przynajmniej w PPL Koral, będzie to stały i przemyślany rozwój linii już dostępnych w naszym portfolio, oczywiście będą też nowości, ale w duchu tradycji – mówi też Mariusz Jurek.

Jego zdaniem konsumpcja lodów w Polsce w kolejnych latach może mocno rosnąć m.in. dzięki zmianie stylu życia konsumentów, bo coraz więcej wychodzimy z domów, jemy na mieście, w restauracjach, a to sprzyja i wpływa na konsumpcję deserów i lodów. Ponadto Polacy zaczynają jeść lody również poza sezonem i to jest kolejna, bardzo duża szansa dla rozwoju branży lodowej w Polsce.

Dyrektor generalny PPL Koral podkreśla, że rynek lodów w Polsce nadal jest rynkiem nienasyconym, a Polacy konsumują kilkakrotnie mniej lodów niż w innych krajach, co oznacza duży potencjał rozwoju rynku.

Polacy wciąż jedzą trochę ponad 4 litry lodów na głowę przez cały rok. W porównaniu z Amerykanami, którzy spożywają około 20 litrów, czy Nową Zelandią – w granicach 25 litrów, czy nawet Szwecją – 12 litrów, jest to wciąż wynik do sporego nadrobienia przez naszych rodaków.

Sezon 2018 był wyjątkowy dla branży lodów - tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce bił rekordy sprzedaży.

PPL Koral jest największym polskim producentem lodów, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje od 1979 roku. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej. Sprzedaż lodów Koral prowadzona jest poprzez własną sieć dystrybucji oraz hurtowni w całej Polsce oraz w krajach UE m.in.: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii czy  Litwie. 

Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.71.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.