Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Dyrektor zarządzający Lotte Wedel m.in. o trendach przyszłości w branży słodyczy (wywiad)

O trendach przyszłości w branży słodyczy, wpływie trendów prozdrowotnych oraz zmian klimatycznych na branżę oraz o działaniach producentów słodyczy w kontekście szybko zmieniających się oczekiwań konsumentów wobec firm i produktów mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Lotte Wedel.

Dyrektor zarządzający Lotte Wedel m.in. o trendach przyszłości w branży słodyczy (wywiad)
Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel fot. spółka

Glukoza dostarcza naszemu mózgowi informacji o poczuciu bezpieczeństwa. Słodycze mają zatem niebagatelną rolę do odegrania w społeczeństwie. Jak Pan sądzi jak będą one ewoluowały w czasach mody na zdrowie? Jak Wedel odpowiada na tę zmianę? 

Słodycze to przede wszystkim przyjemność, która obecnie rozumiana jest nie tylko jako dostarczanie bogatych doznań smakowych, ale także jako element celebracji życia w duchu „well-being”, stanowiący jeden z najważniejszych współczesnych trendów konsumenckich. W konsumpcji słodyczy obserwujemy rozwój tzw. self-indulgence, czyli skłonności do dogadzania sobie. Konsumenci w codzienności, wypełnionej obowiązkami i licznymi wyzwaniami życia zawodowego czy prywatnego, poszukują chwili wytchnienia i przyjemności. Celebracja takich momentów jest niezwykle ważna dla osiągania równowagi na co dzień. To jest i będzie pole do rozwoju dla producentów słodyczy.

Jednocześnie obserwujemy wciąż rosnące wymagania konsumentów odnośnie branży gastronomicznej oraz sektora spożywczego, w tym branży słodyczy. Jest to związane ze zmianą postrzegania funkcji żywności: z dostarczania właściwości odżywczych na dające rozrywkę i multisensoryczne doświadczenia.

Rośnie grono osób – pasjonatów jedzenia tzw. foodies, którzy pomimo, że nie są profesjonalistami w tej dziedzinie, traktują produkty i potrawy oraz związane z nimi doznania jako jeden z najważniejszych aspektów skłaniających do ich wyboru.

Ewolucja związana z tym trendem będzie wymuszać na producentach słodyczy nie tylko konieczność spełniania kryterium najwyższej jakości, ale i innowacyjnego podejścia do produktu. Ma on być zaskakujący np. dzięki niecodziennymi połączeniom smakowym czy oryginalnym formom i formatom.

W odpowiedzi na trendy prozdrowotne, aby ułatwić kupującym dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych, rozbudowaliśmy portfolio czekolad gorzkich (warianty 50%, 64% i 80%, ze zmniejszoną zawartością cukru i stopniowaną zawartością kakao z Ghany) oraz czekolad gorzkich z linii Premium zawierających starannie wyselekcjonowane dodatki (ostatnią nowością z linii jest wariant z wiśnią i chili). Innym rozwiązaniem, adresującym potrzeby konsumentów zwracających uwagę na ilość spożywanego cukru, są formaty impulsowe tj. batony, lody na patyku czy czekolady w mniejszym, kieszonkowym formacie.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    rynek czekolady RSS ALERT    /    Maciej Herman RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Grzegorz Rutecki, CEO of PocztaSlodyczowa.pl 2019-11-28 13:38:13
    Zgadzam się i dlatego stworzyłem usługę która dostarcza całkowicie nowego, świeżego customer experience’u w tej branży. Zapraszam wszystkich do skorzystania z usług PocztaSlodyczowa.pl . Jest to game changer w branży giftingowej, która definiuje od nowa słodycze i przekąski jako pomysł na prezent. To ma być fajne, to ma być świeże, to ma być pozytywne i takie właśnie jest.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.