Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Dyrektor zarządzający Lotte Wedel m.in. o trendach przyszłości w branży słodyczy (wywiad)

Strona 3 z 6

Bez wątpienia ogromnie ważną wartością dla konsumenta jest jakość produktów, dlatego tak istotna jest obecnie wiarygodność firm, jeżeli chodzi o wszystkie obszary jej funkcjonowania i priorytetowe traktowanie kwestii bezpieczeństwa i jakości na wszystkich etapach produkcji. Jedna z naszych wartości: „Zapewniam jakość”, mówi o tym, w jaki sposób podchodzimy do tego zagadnienia – bezkompromisowo. Współpracujemy tylko z zaufanymi dostawcami surowców, którzy przeszli specjalne audyty na zgodność z naszymi wymaganiami i testy jakości, często bardziej restrykcyjne od tych standardowych dla branży i wymaganych przez prawo.

Produkt obecnie nie jest postrzegany wyłącznie przez pryzmat atrybutów tj. jakość czy smak. Na skojarzenia konsumenta z marką wpływa jej tożsamość. Nasza oparta jest na historii i działaniach założycieli – ich filozofia w podejściu do biznesu i zarządzania ludźmi stanowi podstawę tego, jak myślimy o funkcjonowaniu firmy obecnie, jej produktach, kierunkach rozwoju, a także jako pracodawcy i partnerze. Historia stanowi dla nas również nieustanną inspirację w sposobie komunikacji i marketingu.

Mam tu na myśli nie tylko platformę z historycznym symbolem firmy, czyli chłopcem na zebrze, ale także odwagę, która wyróżnia nasze działania marketingowe – do dziś o Janie Wedlu mówi się przecież, jako o polskim pionierze marketingu. Należy tu ponownie wspomnieć o nowych opakowaniach pianek Ptasie Mleczko®, wykorzystaniu grafiki 3D w reklamie wedlowskich lodów premium, obecności w świecie e-sportu i kanałach digital.

Koncentracja na kliencie jest także jedną z naszych wartości organizacyjnych i stawia go w centrum. Od jakiegoś czasu obserwujemy rosnącą świadomość konsumentów również w obszarze wizerunku firmy jako odpowiedzialnym producencie i pracodawcy. Tu również pozwolę sobie przytoczyć wartość organizacyjną Wedla: „Biorę odpowiedzialność”. Rozumiemy przez nią odpowiedzialną produkcję i minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne, ale również zaangażowanie lokalne, współpracę z partnerami i wspieranie inicjatyw mających na celu pomoc potrzebującym.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    rynek czekolady RSS ALERT    /    Maciej Herman RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Grzegorz Rutecki, CEO of PocztaSlodyczowa.pl 2019-11-28 13:38:13
    Zgadzam się i dlatego stworzyłem usługę która dostarcza całkowicie nowego, świeżego customer experience’u w tej branży. Zapraszam wszystkich do skorzystania z usług PocztaSlodyczowa.pl . Jest to game changer w branży giftingowej, która definiuje od nowa słodycze i przekąski jako pomysł na prezent. To ma być fajne, to ma być świeże, to ma być pozytywne i takie właśnie jest.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.