Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

E.Wedel podsumował świąteczną kampanię

Styczeń to czas postanowień, ale i podsumowań. Dla marki E.Wedel koniec ubiegłego roku obfitował w szereg działań, prowadzonych w ramach kampanii „Przejdźmy w tryb świąteczny”.

E.Wedel podsumował świąteczną kampanię
fot. materiały prasowe

Głównymi ambasadorkami akcji zostały piosenkarka i influencerka młodego pokolenia Sylwia Lipka, a także Marta Lech-Maciejewska (SuperStyler), jedna z najbardziej popularnych blogerek parentingowych. Dodatkowo całość kampanii wspierało 15 micro influencerów, którzy na czas świąt zadeklarowali przejście w tryb świąteczny i całkowite wyłączenie się w tym czasie z social mediów. Ich celem była promocja czasu spędzanego z rodziną i tym samym, wstrzymanie się od publikowania contentu, który mógłby odciągnąć obserwujących od tego, co naprawdę ważne – budowania relacji tu i teraz, wśród najbliższych nam osób. O świątecznej aktywacji E.Wedel w wigilijny poranek usłyszeli także widzowie Dzień Dobry TVN od Marty Lech-Maciejewskiej (SuperStyler) i Magdaleny Chorzewskiej.

Kampania „Przejdźmy w tryb świąteczny” przyniosła doskonałe wyniki. W samym internecie z komunikatem zetknęło się ponad 10 milionów osób, prawie 1,5 miliona obejrzało audycję w DD TVN i Onet Rano, a blisko 180 tysięcy użytkowników zapoznało się bliżej z dedykowanym kampanii contentem, umieszczonym na portalach informacyjnych. Współprace z influencerami także spotkały się z bardzo pozytywnych odbiorem – uzyskały ponad 2,2 miliona zasięgu organicznego, 350 000 polubień, 4 000 komentarzy. Obserwujący chętnie angażowali się w dyskusję pod postami i deklarowali przyłączenie się do akcji.  

Za koncepcję i produkcję spotu telewizyjnego odpowiedzialna była agencja PZL, koncepcję i realizację kampanii – w tym spot video i filtr AR, opracowała agencja GoldenSubmarine. Działania PR towarzyszące akcji „Przejdźmy w tryb świąteczny” poprowadził Walk PR, zaś nad współpracą z influencerami oraz zakupem mediów czuwał dom mediowy Zenith.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Wedel RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Boże Narodzenie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.224.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.