Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

E.Wedel z nowymi opakowaniami

Wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej, której głównym elementem jest postać Wargorra to część procesu repozycjonowania marki E.Wedel. Po uruchomieniu komunikacji, kolejnym krokiem w procesie budowy odświeżonego wizerunku, jest modyfikacja opakowań produktów, która obejmie całe portfolio.

E.Wedel z nowymi opakowaniami
Fot. Materiały prasowe

Głównym założeniem zmiany opakowań wszystkich wedlowskich produktów jest ich unowocześnienie, a także uspójnienie szaty graficznej. Jako pierwsze odmienione zostały tabliczki czekoladowe, czego efekt już teraz możemy zauważyć na półkach sklepowych. Całkowitej modyfikacji uległy: kolorystyka, układ graficzny oraz materiał, z którego wykonane są opakowania. Zamiast używanego dotychczas wedlowskiego ciemnego granatu, pojawił się jego jaśniejszy odcień. Na opakowaniach dodano nowocześniejsze grafiki: bardziej apetyczne wizualizacje produktów i oznaczenia (deskryptory) smaków, a same opisy zostały ułożone czytelniej i spójnie na wszystkich tabliczkach. Wykorzystywana do tej pory folia została zastąpiona folią matową z metalizą, która mieni się w zależności od tego pod jakim kątem pada na nią światło. Nowe opakowania z pewnością przyciągną wzrok kupujących przy sklepowej półce. Nowoczesny i innowacyjny projekt doskonale koresponduje z najwyższą jakością produktów.

- Na tym jednak nie koniec zmian. Na nowych opakowaniach pojawia się bowiem odświeżony logotyp. Nie zapominamy o ponad 160-letniej tradycji Wedla, dlatego w logo, które jest charakterystycznym podpisem Emila Wedla, jednego z założycieli firmy, zdecydowaliśmy się powiększyć datę powstania przedsiębiorstwa – rok 1851, a także bardziej ją wyeksponować, umiejscawiając w lewym górnym rogu nad sygnaturą. Warto dodać, że podpis ten na słodyczach pojawił się w latach 60. XIX wieku jako przeciwdziałanie kopiowaniu wedlowskich słodyczy –komentuje Lech Borgosz, kierownik marki w firmie Wedel.

Repozycjonowanie, które rozpoczęło się w tym roku, ma na celu zainteresowanie marką młodszych konsumentów. Jest to grupa, dla której wizerunek jest bardzo ważny, dlatego Wedel postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki tym działaniom – nowej platformie komunikacyjnej i zmianie szaty graficznej opakowań – marka zacznie być kojarzona przede wszystkim z nowoczesnością. Opakowania w nowej wersji są także bardziej czytelne, dzięki czemu konsumenci z pewnością jeszcze chętniej będą sięgać po wedlowskie produkty i łatwiej będą mogli znaleźć swój ulubiony smak na sklepowych półkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lech Borgosz RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    repozycjonowanie RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.