Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: co wpłynie na ofertę producentów słodyczy w najbliższych miesiącach

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2017, 10:08
Ekspert: co wpłynie na ofertę producentów słodyczy w najbliższych miesiącach
fot. Shutterstock

Producenci słodyczy dostrzegają, że oferta produktowa w Polsce nadal nie jest nasycona. Silny trend prozdrowotny, zmieniająca się moda oraz coraz krótszy cykl życia produktów będą wpływały na ofertę producentów w najbliższych miesiącach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Monika Woźniak, manager w firmie doradczej Augeo Ventures.

Sporo dużych firm z branży słodyczy w Polsce zdecydowało się w ostatnim czasie na znaczne inwestycje w rozbudowę zakładów i rozwój m.in. Wawel, FC Pszczółka, Lotte Wedel czy Mondelez.

Monika Woźniak wskazuje, że zarówno Wedel, Wawel, Fabryka Cukierków Pszczółka czy Mondelez International zapowiadają, że dzięki inwestycjom będą w stanie dostarczać innowacje produktowe na rynek.

- Producenci dostrzegają, że oferta produktowa w Polsce nadal nie jest nasycona i istnieje luka pomiędzy tym, czego konsumenci szukają w sklepach, a co jest dostępne w ofercie na półkach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Monika Woźniak.

- Silny trend prozdrowotny, zmieniająca się moda oraz coraz krótszy cykl życia produktów będą wpływały na ofertę producentów w najbliższych miesiącach - dodaje.

- Konsumenci mogą się spodziewać pojawiania nowych produktów np. o obniżonej wartości kalorycznej, o nowych recepturach, zawierające dodatki superfoods oraz limitowanych edycji znanych marek produktów – mówi również manager w firmie Augeo Ventures.

Podkreśla też, że polscy producenci słodyczy widzą potencjał w rodzimym rynku, a dzięki inwestycjom w infrastrukturę producenci mogą powiększać skalę działalności i lepiej dostosować ofertę produktów do oczekiwań klientów.

Wskazuje, że w przeciwieństwie do krajów Europy Zachodniej polski rynek słodyczy jest nadal daleki od nasycenia. Konsumpcja słodyczy w Polsce, która według raportu BGŻ BNP Paribas z 2015 roku wynosiła 4,6 kg na osobę, jest dwukrotnie niższa niż np. w Niemczech, Norwegii czy Szwajcarii. Dzięki polepszającej się sytuacji gospodarstw domowych w Polsce konsumpcja słodyczy będzie nadal rosnąć. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.