Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ETi: dla nas, nowego gracza w Polsce, priorytetem jest budowa świadomości marki i w to będziemy inwestować

ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył do Polski, jest tu wciąż nowym graczem, dlatego priorytetem jest przede wszystkim budowanie świadomości marki i w to będzie inwestować. Barierą jest nakład inwestycji, ale po pierwszym okresie działalności firma dokonała selekcji produktów, które będzie wspierać - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce.

ETi: dla nas, nowego gracza w Polsce, priorytetem jest budowa świadomości marki i w to będziemy inwestować
Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce fot. ETi

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 30-04-2019, 10:58

ETi działa na rynku polskim od marca 2018 roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem ub.r. Firma główny nacisk położyła na trzy brandy: czekoladowe batoniki Wanted, wafelki Dare i pianki z herbatnikiem Puf.

Jakie są plany strategiczne w Polsce np. inwestycje, budowa zakładu, przejęcia czy rozbudowa dystrybucji? - Musimy pamiętać, że wciąż jesteśmy nowym graczem w Polsce. Naszym priorytetem jest więc przede wszystkim budowanie świadomości marki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska.

- Zarówno poprzez działania marketingowe, jak i dalsze budowanie dystrybucji i ekspozycji na półce, które będą naszymi głównymi inwestycjami w perspektywie najbliższych lat. Jest to jednak proces długofalowy, który wymaga czasu i konsekwencji - dodaje.

Aleksandra Chrzanowska mówi też, że po pierwszym okresie działalności firma ETi dokonała selekcji produktów, które będzie wspierać.

- Istotną barierą jest tutaj nakład inwestycji. Wiele firm nie inwestuje, ponieważ koszty są bardzo wysokie, a czas zwrotu długi. Chyba że firma – tak jak ETi – chce myśleć w kategoriach długoterminowych i jest odważna w swoich decyzjach. Mamy to szczęście, że nasze strategie produktowe mieliśmy szansę skonfrontować z rynkiem – mówi Aleksandra Chrzanowska.

- Można powiedzieć, że papier wszystko przyjmie, jednak plany najlepiej weryfikuje półka. Po pierwszym okresie działalności dokonaliśmy selekcji produktów, które będziemy wspierać i naszą strategię ujęliśmy w kategoriach pięcioletnich. Oznacza to, że dostosowaliśmy nasze inwestycje do szacowanych udziałów rynkowych w długofalowej perspektywie - dodaje.

I zdradza, że w ciągu najbliższych lat ETi pragnie stworzyć topowe portfolio produktów dla konsumentów i znaleźć się w czołówce ulubionych słodyczy Polaków.  Podkreśla też, że w ciągu roku obecności w Polsce firma wiele zdziałała - wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła budowanie szerokiej dystrybucji produktów i rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi, a także przeprowadziła kampanie marketingowe flagowych produktów oraz przetestowała rynek. W 2018 roku główny nacisk firma ETi położyła na trzy brandy: Wanted, Dare i Puf. Firma widzi szczególne zainteresowanie słodyczami, które gwarantują wysoką jakość i rynek wręcz szuka wysokiej jakości, dlatego ETi będzie dalej inwestować w produkty premium.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    Eti RSS ALERT    /    ETi European Food Industries RSS ALERT    /    Aleksandra Chrzanowska RSS ALERT    /    pianki RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Shopper 2019-05-02 11:34:36
    ETi będzie dalej inwestować w produkty premium? A który z ich produktów można nazwać takim mianem...?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.