Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ETi: producenci słodyczy powinni budować kategorię, dywersyfikować ofertę i odróżniać się od konkurencji

Długofalowym celem wszystkich producentów słodyczy powinno być budowanie kategorii. Trzeba tworzyć ofertę, która pomoże sieciom budować półkę zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, a także odróżniać się od konkurencji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce.

ETi: producenci słodyczy powinni budować kategorię, dywersyfikować ofertę i odróżniać się od konkurencji
Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce fot. ETi

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 09-05-2019, 13:13

ETi działa na rynku polskim od marca 2018 roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem ub.r. Firma główny nacisk położyła na trzy brandy: czekoladowe batoniki Wanted, wafelki Dare i pianki z herbatnikiem Puf.

- Myślę, że długofalowym celem wszystkich producentów powinno być budowanie kategorii. W momencie, gdy rynek mówi „chcemy nowości” to właśnie producent powinien przyjść do sieci z rozwiązaniami, które odpowiedzą na tę potrzebę. Dlatego bazujemy na badaniach konsumenckich, wynikach rynkowych, uważnie obserwujemy każdą kategorię – co w niej rośnie, a co spada, jakie trendy można wyodrębnić – i tworzymy ofertę, która pomoże sieciom budować półkę zgodnie z oczekiwaniami rynku, czyli konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska.

- Cała umiejętność polega na tym, by tę ofertę dywersyfikować, czyli zaproponować takie produkty, które odróżniają się od konkurencji. Nam się to udaje. Innowacyjność produktów jest dla ETi podstawą budowania portfolio. Szczególną uwagę zwracamy na tekstury słodyczy, które mają zaskakiwać konsumentów, gwarantować im zupełnie nowe doznania smakowe. Wyniki po kilku pierwszych miesiącach pokazują, że takie podejście się sprawdza – dodaje.

Aleksandra Chrzanowska podkreśla też, że ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył do Polski, jest tu wciąż nowym graczem, dlatego priorytetem jest przede wszystkim budowanie świadomości marki i w to będzie inwestować.

I zdradza, że w ciągu najbliższych lat ETi pragnie stworzyć topowe portfolio produktów dla konsumentów i znaleźć się w czołówce ulubionych słodyczy Polaków.  Podkreśla też, że w ciągu roku obecności w Polsce firma wiele zdziałała - wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła budowanie szerokiej dystrybucji produktów i rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi, a także przeprowadziła kampanie marketingowe flagowych produktów oraz przetestowała rynek. W 2018 roku główny nacisk firma ETi położyła na trzy brandy: Wanted, Dare i Puf. Firma widzi szczególne zainteresowanie słodyczami, które gwarantują wysoką jakość i rynek wręcz szuka wysokiej jakości, dlatego ETi będzie dalej inwestować w produkty premium.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Eti RSS ALERT    /    ETi European Food Industries RSS ALERT    /    Aleksandra Chrzanowska RSS ALERT    /    batoniki RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.