Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ETi: w ciągu niecałego roku udało nam się wiele zdziałać na rynku słodyczy w Polsce

ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył na polski rynek, wiele zdziałał – firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła budowanie szerokiej dystrybucji swoich produktów i rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi, a także przeprowadziła kampanie marketingowe flagowych produktów oraz przetestowała rynek - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce.

ETi: w ciągu niecałego roku udało nam się wiele zdziałać na rynku słodyczy w Polsce
Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce fot. ETi

ETi European Food Industries działa na rynku polskim od marca 2018 roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem ub. r.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: „Szefowa ETi w Polsce: chcemy mieć „top portfolio” i być w czołówce ulubionych słodyczy Polaków (wywiad)"

- Podsumowując rok obecności w Polsce, musimy przede wszystkim podkreślić, że w marcu 2018 ETi zyskało osobowość prawną, jednak faktyczna sprzedaż produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem. Mówimy więc o działalności operacyjnej, która ma obecnie niecałe dziesięć miesięcy. W tak krótkim okresie udało nam się jednak naprawdę wiele zdziałać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska.

- Przede wszystkim zbudowaliśmy lokalny, kilkunastoosobowy zespół i lokalne siły sprzedaży terenowej oraz rozpoczęliśmy budowanie szerokiej dystrybucji naszych produktów. Udało nam się „zalistować” je w wielu popularnych sieciach handlowych – i mówimy tu zarówno o rynku tradycyjnym, jak i nowoczesnym - dodaje.

I wymienia, że słodycze ETi są obecnie dostępne zarówno w formacie convenience, jak i w hipermarketach m.in. w Carrefourze, Makro, Tesco, Leclercu czy sklepach specjalistycznych. ETi współpracuje szeroko z dystrybutorem Eurocash. Obecnie słodycze ETi można znaleźć w takich sklepach jak: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Eurosklep, PSD, Mila oraz Frisco. Słodkości z logo ETi dostępne są również w Żabce, Stokrotce oraz Polomarkecie, a także w sieciach specjalistycznych: Empiku, One Minute, Inmedio, Relay, Virgin i Kolporterze oraz na stacjach benzynowych BP. Oprócz sieci handlowych sprzedaż prowadzi także sieć kin Cinema City.

Aleksandra Chrzanowska podkreśla też, że bardzo istotne z perspektywy ETi były także inwestycje w szeroko zakrojone kampanie marketingowe dwóch marek z portfolio: Wanted i Puf.

- Zapewniły one kompleksowe wsparcie w różnych kanałach marketingowych – w telewizji, prasie oraz mediach społecznościowych, ale także w formatach niestandardowych jak kino oraz oczywiście dodatkową ekspozycję na półce. Powiedziałabym jednak, że to, co było dla nas najważniejsze na tym pierwszym etapie działalności, to możliwość zweryfikowania portfolio. Rynek nam na nie odpowiedział i to jest coś, czego trzeba po prostu doświadczyć  – mówi Aleksandra Chrzanowska. 

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    słodkie przekąski RSS ALERT    /    herbatniki RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    tureckie słodycze RSS ALERT    /    ETi European Food Industries RSS ALERT    /    Eti w Polsce RSS ALERT    /    Eti RSS ALERT    /    Aleksandra Chrzanowska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2019-04-12 22:23:18
    Zapraszam Producenta na hurtum

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.