Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurosnack mocno zwiększył zysk w I półroczu 2013 r.

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-08-2013, 12:22
Eurosnack mocno zwiększył zysk w I półroczu 2013 r.
W II kwartale 2013 roku Eurosnack aktywnie pracował nad rozbudową portfela odbiorców fot. Eurosnack

Eurosnack osiągnął w pierwszym półroczu 2013 roku 4,9 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 4,35 mln zł rok wcześniej. Zysk netto w tym czasie wyniósł 133,3 tys. zł wobec 82 tys. zł w pierwszym półroczu 2012 roku - wynika z raportu kwartalnego spółki.

- W II kwartale 2013 roku w miesiącu czerwcu Emitent po raz pierwszy w swojej działalności zanotował przychody netto ze sprzedaży na poziomie przekraczającym 1 mln złotych, co miało bardzo istotny wpływ na wyniki finansowe całego okresu - czytamy w raporcie.

- Znacząco do przekroczenia progu przychodów netto przyczyniły się realizacje dostaw wyrobów gotowych na podstawie umów podpisanych w I kwartale 2013 roku, zarówno z odbiorcami rynku tradycyjnego jak i nowoczesnego. Nadrzędnym celem postawionym przez Zarząd dla Działu Handlowego jest utrzymanie progresu przychodów netto w kwartałach kolejnych - podano.

W II kwartale 2013 roku spółka aktywnie pracowała nad rozbudową portfela odbiorców.

- Zrealizowano kilka akcji in outowych, zakończonych sukcesem, które to przyczyniły się do wprowadzenia produktów do stałej oferty handlowej Odbiorców. Kolejne akcje in out oraz akcje testowe dla produktów planowane są w III kwartale 2013 roku - informuje spółka.

Eurosnack zanotował także wzrost sprzedaży u stałych odbiorców zwłaszcza w kategorii biszkoptów, które cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, także przez wzgląd na odświeżony wizerunek opakowań tychże biszkoptów.

Również w kategorii słonych przekąsek Eurosnack zanotował wzrost zainteresowania konsumentów.

- W porównaniu do okresu analogicznego roku 2012 spółka zanotowała ponad 16-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży chrupek kukurydzianych w rynku tradycyjnym. W II kwartale 2013 roku zostały także zrealizowane dostawy biszkoptów o niestandardowych parametrach do dużego producenta przetworów mlecznych - podano.

Notowana na giełdowym rynku NewConnect Eurosnack to producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik.

Model biznesowy spółki oparty jest na wielopłaszczyznowej współpracy zarówno z dużymi sieciami handlowymi jak i z rozbudowaną siecią dystrybutorów hurtowych. Spółka ma także swoich odbiorców w konwencji B2B.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH