Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurosnack mocno zwiększył zysk w I półroczu 2013 r.

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-08-2013, 12:22
Eurosnack mocno zwiększył zysk w I półroczu 2013 r.
W II kwartale 2013 roku Eurosnack aktywnie pracował nad rozbudową portfela odbiorców fot. Eurosnack

Eurosnack osiągnął w pierwszym półroczu 2013 roku 4,9 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 4,35 mln zł rok wcześniej. Zysk netto w tym czasie wyniósł 133,3 tys. zł wobec 82 tys. zł w pierwszym półroczu 2012 roku - wynika z raportu kwartalnego spółki.

- W II kwartale 2013 roku w miesiącu czerwcu Emitent po raz pierwszy w swojej działalności zanotował przychody netto ze sprzedaży na poziomie przekraczającym 1 mln złotych, co miało bardzo istotny wpływ na wyniki finansowe całego okresu - czytamy w raporcie.

- Znacząco do przekroczenia progu przychodów netto przyczyniły się realizacje dostaw wyrobów gotowych na podstawie umów podpisanych w I kwartale 2013 roku, zarówno z odbiorcami rynku tradycyjnego jak i nowoczesnego. Nadrzędnym celem postawionym przez Zarząd dla Działu Handlowego jest utrzymanie progresu przychodów netto w kwartałach kolejnych - podano.

W II kwartale 2013 roku spółka aktywnie pracowała nad rozbudową portfela odbiorców.

- Zrealizowano kilka akcji in outowych, zakończonych sukcesem, które to przyczyniły się do wprowadzenia produktów do stałej oferty handlowej Odbiorców. Kolejne akcje in out oraz akcje testowe dla produktów planowane są w III kwartale 2013 roku - informuje spółka.

Eurosnack zanotował także wzrost sprzedaży u stałych odbiorców zwłaszcza w kategorii biszkoptów, które cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, także przez wzgląd na odświeżony wizerunek opakowań tychże biszkoptów.

Również w kategorii słonych przekąsek Eurosnack zanotował wzrost zainteresowania konsumentów.

- W porównaniu do okresu analogicznego roku 2012 spółka zanotowała ponad 16-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży chrupek kukurydzianych w rynku tradycyjnym. W II kwartale 2013 roku zostały także zrealizowane dostawy biszkoptów o niestandardowych parametrach do dużego producenta przetworów mlecznych - podano.

Notowana na giełdowym rynku NewConnect Eurosnack to producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik.

Model biznesowy spółki oparty jest na wielopłaszczyznowej współpracy zarówno z dużymi sieciami handlowymi jak i z rozbudowaną siecią dystrybutorów hurtowych. Spółka ma także swoich odbiorców w konwencji B2B.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH