Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Ewa Molęda, prezes spółki Ciasteczka z Krakowa o strategii, inwestycjach i planach (pełny wywiad)

Ewa Molęda, prezes spółki Ciasteczka z Krakowa, która w lipcu 2018 roku objęła stery w spółce mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl o nowej strategii firmy, o inwestycjach, rozwoju działalności, nowych produktach i planach przeniesienia notowań akcji z rynku NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych.

Ewa Molęda, prezes spółki Ciasteczka z Krakowa o strategii, inwestycjach i planach (pełny wywiad)
fot. materiały prasowe

Jak Pani ocenia niemal rok działalności Ciasteczek z Krakowa pod Pani nadzorem? Co udało się zdziałać, a co jeszcze zostało do zrobienia?

Drugie półrocze roku 2018 (prezesem spółki zostałam w lipcu) było punktem zwrotnym w rozwoju firmy, a dla mnie osobiście był to czas wdrożenia w specyfikę biznesu i jego funkcjonowania od strony operacyjnej. W tym okresie musiałam także podjąć wiele ważnych decyzji, mających bezpośredni wpływ na rozwój Ciasteczek z Krakowa. Udało mi się zdobyć kilku klientów, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż i zatrzymać trend spadkowy w dochodach, czego dowodem są wyniki finansowe: 2018 rok zakończyliśmy osiągając rentowność netto i zysk na poziomie 80 tys. zł.

Dla porównania, w 2017 roku, spółka odnotowała stratę wysokości 166 tys. zł. Niemały wpływ na kondycję finansową Ciasteczek z Krakowa miały oszczędności, jakie udało mi się poczynić – obniżyłam ceny zakupów surowców, a także zmniejszyłam koszty obsługi gospodarczo-ochronnej.

Do zrobienia zostało jeszcze bardzo wiele, a potencjał do poprawy wyniku jest spory. Przede wszystkim będziemy pracować nad dalszym wzrostem sprzedaży i poprawą rentowności – to nasz nadrzędny cel. Planujemy także zakup kolejnych maszyn produkcyjnych, zwiększenie zatrudnienia, budowę dodatkowego magazynu wyrobów gotowych oraz remont istniejącego budynku.

Intensywnie pracujemy również nad rozwojem nowych kanałów sprzedaży. Zauważamy duże zainteresowanie naszymi produktami na kiermaszach, w których regularnie uczestniczymy, dlatego też już niedługo otworzymy stały punkt sprzedaży w Krakowie. Na jego bazie będziemy rozwijać koncept franczyzowy na terenie całego kraju. W planach mamy również rozwinięcie kanału B2B do segmentu HoReCa.

Jaka jest przygotowana przez Panią strategia dla Ciasteczek i na czym się opiera? Proszę opowiedzieć o najważniejszych działaniach planowanych przez najbliższe lata (inwestycje – w co i jakie koszty, rozbudowa zakładu, rozbudowa portfolio produktów itp)? I jakie mają być tego efekty?

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    Ciasteczka z Krakowa RSS ALERT    /    Ewa Molęda RSS ALERT    /    GPW RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.