Fabryka Cukierków Pszczółka z nowym dyrektorem handlowym
Marek Olszanowski został dyrektorem pionu handlu w Fabryce Cukierków „Pszczółka” w Lublinie. To doświadczony menedżer w branży FMCG. W nowym miejscu pracy będzie odpowiadał za rozwój działu sprzedaży w jednym z czołowych producentów słodyczy na rynku polskim.

- „Pszczółka” w ciągu ostatnich miesięcy rozwija się bardzo dynamicznie. Jest to związane z otwarciem nowej fabryki i wprowadzeniem na rynek wielu nowości, głównie cukierków czekoladowych. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w budowaniu stabilnych i efektywnych zespołów sprzedażowych pozwolą na dotarcie do nowych kontrahentów, a co za tym idzie dalsze zwiększenie sprzedaży – mówi dyrektor Marek Olszanowski.
Nowy dyrektor handlowy „Pszczółki” wcześniej związany był z kilkoma znanymi producentami w branży FMCG. Odpowiadał za sprzedaż w Zott Polska, był także dyrektorem sprzedaży w Perfetti Van Melle Polska oraz szefem sprzedaży dywizji słodkiej w Jutrzence Colian. Z kolei w Kruger Polska był dyrektorem dystrybucji i marketingu.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Podyplomowego Studium w Szkole Głównej Handlowej.
Fabryka Cukierków "Pszczółka" to jeden z najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego historia sięga 1952 roku. Czerpiąc ze sprawdzonych, tradycyjnych receptur oraz korzystając z najwyższej jakości składników, Pszczółka nieustannie wprowadza nowości produktowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne i najwyższe standardy jakości. Należy do Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej SA i w całości jest polską firmą.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.