Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Fabryka Cukiernicza Kopernik ma nową strategię na sprzedaż pierników

Fabryka Cukiernicza Kopernik (FC Kopernik) z Torunia kończy wielkie porządki. Bierze się za eksport i młodsze pokolenia - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Fabryka Cukiernicza Kopernik ma nową strategię na sprzedaż pierników
Rocznie Polacy wydają na pierniki około 155 mln zł; fot. za pixabay

- Kończymy kilkuletni okres gruntownej przebudowy firmy. Zmieniliśmy strategię, model zarządzania, zespół i walczymy o drugą młodość - mówi w rozmowie z "PB", Przemysław wMyśliy, prezes FC Kopernik. Spółka porządkuje portfolio, zmienia wizerunek i uderzy do młodego pokolenia. Po raz pierwszy po latach rusza z kampanią reklamowo-informacyjną o produktach i toruńskim pierniku.

Zdaniem prezesa, o dużym i wciąż niewykorzystanym potencjale firmy świadczą pojawiające się cały czas oferty zakupu. Zarząd konsekwentnie odmawia. W 1991 r. Kopernik stał się spółką akcyjną pracowników.

Rocznie Polacy wydają na pierniki około 155 mln zł.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fabryka Cukiernicza Kopernik RSS ALERT    /    FC Kopernik RSS ALERT    /    Przemysław Myśliwy RSS ALERT    /    pierniki RSS ALERT    /    rynek ciastek RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Nieutulonywżalu 2016-03-23 20:34:09
    Kopernik to przykład zmarnowanej polskiej marki. Od 1991 roku władzę w firmie ma kilka osób, bo takie są zapisy dotyczące akcjonariatu. Ludzie ci są już w wieku emerytalnym i zamiast siedzieć na Bermudach po sprzedaży akcji,rozmieniają markę na drobne. Po latach totalnej utraty rynku, będą teraz \"uderzać do młodego pokolenia\". Pewnie nabiją sobie guza, bo nic innego się nie wydarzy.
  • Pola 2016-03-24 08:54:54
    Widac ze masz mocno przestarzałe informacje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.