Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ferrero i Nestle z dużym wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną w 2017 r.

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-01-2018, 15:23
Ferrero i Nestle z dużym wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną w 2017 r.
fot. Shutterstock

Nestle oraz Ferrero ostro zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w całym 2017 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2016 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w całym 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły w 2017 roku 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku.

W samym grudniu 2017 r. wydatki Nestle wzrosły do 76,6 mln zł z 55,7 mln zł w takim samym okresie roku 2016, a wydatki Ferrero do prawie 30 mln zł z 21,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 481) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH