Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ferrero i Nestle z dużym wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną w 2017 r.

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-01-2018, 15:23
Ferrero i Nestle z dużym wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną w 2017 r.
fot. Shutterstock

Nestle oraz Ferrero ostro zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w całym 2017 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2016 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w całym 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły w 2017 roku 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku.

W samym grudniu 2017 r. wydatki Nestle wzrosły do 76,6 mln zł z 55,7 mln zł w takim samym okresie roku 2016, a wydatki Ferrero do prawie 30 mln zł z 21,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 507) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH