REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ferrero propaguje zdrowe nawyki żywieniowe

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2015, 11:24
Ferrero propaguje zdrowe nawyki żywieniowe
Ferrero stara się prowadzić działania na rzecz zapobieganiu otyłości; fot. Flickr.com, na licencji CC BY-SA-2.0 / wasifphotography

Prawdziwie zbilansowana dieta nie wyklucza żadnego rodzaju pożywienia, ale umiejętnie i w niewielkich porcjach uwzględnia te produkty, które konsumenci lubią najbardziej, co ułatwia w dłuższym okresie utrzymanie ogólnie prawidłowych i trwałych nawyków żywieniowych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Ferrero Polska.

REKLAMA

Jak dodaje, Ferrero czyni starania propagowania zdrowych nawyków żywieniowych, np. idei jedzenia śniadań, szczególnie wśród młodzieży. - Zróżnicowane i prawidłowe żywienie powinno iść w parze także ze stale praktykowaną aktywnością fizyczną – dodaje Sebastian Tołwiński.

- W Ferrero wierzymy, że aktywnemu dziecku łatwiej będzie wyrosnąć na aktywnego dorosłego. Dlatego inspirujemy młode pokolenie do kultury ruchu jako części radosnego życia i ułatwiamy dostęp do aktywności fizycznej dzieciom - komentuje.

Ferrero w Polsce wspiera programy zachęcające do aktywności fizycznej. m.in. nastawione na zapobieganie otyłości, głównie wśród dzieci i młodzieży. Najbardziej rozbudowane działania firma prowadzi w ramach platformy Kinder+Sport. - Kinder+Sport został uznany formalnie za czwarty filar odpowiedzialności społecznej Grupy Ferrero, co oznacza odejście od jego strony promocyjnej na rzecz misji społecznej. Kinder+Sport to dziś proaktywny, globalny projekt promocji aktywnego trybu życia wśród dzieci i młodzieży – tłumaczy Tołwiński.

Ale na tym nie koniec. Firma stara się prowadzić także inne działania na rzecz zapobieganiu otyłości. - Ponad 70 proc. produktów Ferrero jest oferowanych w porcjach, których wartość kaloryczna nie przekracza 100 kcal, a nieomal wszystkie (ponad 95 proc.) w porcjach nieprzekraczających 150 kcal. Dla porównania 1 szklanka soku pomarańczowego to ok. 110 kcal – mówi Sebastian Tołwiński.

- Produkty Ferrero są dostępne w małych porcjach i/lub pakowane pojedynczo, dzięki czemu konsument może delektować się nimi, przestrzegając jednocześnie zaleceń ogólnej ilości przyjmowanych kalorii. Ponad 70 proc. wolumenu produktów Ferrero sprzedawanego na świecie to produkty o jednostkowej wadze 25 gramów. Ponadto w żadnym produkcie Ferrero (m.in. Nutella, Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Raffaello, Kinder Czekolada) konsument nie znajdzie utwardzonych tłuszczów roślinnych. W produkcji nie stosujemy także sztucznych konserwantów – podsumowuje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH