Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ferrero propaguje zdrowe nawyki żywieniowe

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2015, 11:24
Ferrero propaguje zdrowe nawyki żywieniowe
Ferrero stara się prowadzić działania na rzecz zapobieganiu otyłości; fot. Flickr.com, na licencji CC BY-SA-2.0 / wasifphotography

Prawdziwie zbilansowana dieta nie wyklucza żadnego rodzaju pożywienia, ale umiejętnie i w niewielkich porcjach uwzględnia te produkty, które konsumenci lubią najbardziej, co ułatwia w dłuższym okresie utrzymanie ogólnie prawidłowych i trwałych nawyków żywieniowych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Ferrero Polska.

Jak dodaje, Ferrero czyni starania propagowania zdrowych nawyków żywieniowych, np. idei jedzenia śniadań, szczególnie wśród młodzieży. - Zróżnicowane i prawidłowe żywienie powinno iść w parze także ze stale praktykowaną aktywnością fizyczną – dodaje Sebastian Tołwiński.

- W Ferrero wierzymy, że aktywnemu dziecku łatwiej będzie wyrosnąć na aktywnego dorosłego. Dlatego inspirujemy młode pokolenie do kultury ruchu jako części radosnego życia i ułatwiamy dostęp do aktywności fizycznej dzieciom - komentuje.

Ferrero w Polsce wspiera programy zachęcające do aktywności fizycznej. m.in. nastawione na zapobieganie otyłości, głównie wśród dzieci i młodzieży. Najbardziej rozbudowane działania firma prowadzi w ramach platformy Kinder+Sport. - Kinder+Sport został uznany formalnie za czwarty filar odpowiedzialności społecznej Grupy Ferrero, co oznacza odejście od jego strony promocyjnej na rzecz misji społecznej. Kinder+Sport to dziś proaktywny, globalny projekt promocji aktywnego trybu życia wśród dzieci i młodzieży – tłumaczy Tołwiński.

Ale na tym nie koniec. Firma stara się prowadzić także inne działania na rzecz zapobieganiu otyłości. - Ponad 70 proc. produktów Ferrero jest oferowanych w porcjach, których wartość kaloryczna nie przekracza 100 kcal, a nieomal wszystkie (ponad 95 proc.) w porcjach nieprzekraczających 150 kcal. Dla porównania 1 szklanka soku pomarańczowego to ok. 110 kcal – mówi Sebastian Tołwiński.

- Produkty Ferrero są dostępne w małych porcjach i/lub pakowane pojedynczo, dzięki czemu konsument może delektować się nimi, przestrzegając jednocześnie zaleceń ogólnej ilości przyjmowanych kalorii. Ponad 70 proc. wolumenu produktów Ferrero sprzedawanego na świecie to produkty o jednostkowej wadze 25 gramów. Ponadto w żadnym produkcie Ferrero (m.in. Nutella, Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Raffaello, Kinder Czekolada) konsument nie znajdzie utwardzonych tłuszczów roślinnych. W produkcji nie stosujemy także sztucznych konserwantów – podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.