Ferrero z większymi wydatkami na reklamę TV w Polsce, a Nestle mniejszymi w I kw.
Ferrero zwiększyło wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Nestle zmniejszyło wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły w pierwszym kwartale 2018 roku do 119,5 mln zł z 112,6 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.
Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 131,9 mln zł z 145,1 mln zł rok wcześniej.
Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero w całym 2017 roku wyniosły 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku.
Z kolei wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w całym 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.
Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.