Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ferrero zaprezentowało nowy raport CSR

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-04-2015, 22:06
Ferrero zaprezentowało nowy raport CSR

Grupa Ferrero zaprezentowała w czwartek w Polsce swój piąty Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu pt. "Wspólne wartości, by tworzyć wartość". W raporcie, oprócz opisu aktywności Ferrero w obszarze CSR, znaleźć można również informacje związane z działalnością rynkową grupy.

Grupa Ferrero posiada dziś 5 proc. udziałów w globalnym rynku słodyczy, co oznacza, że jest czwartym producentem słodyczy na świecie. Firma jest obecna w 53 krajach i zatrudnia ponad 30 tys. pracowników w 20 fabrykach i 8 zakładach rolnych. W Polsce Ferrero jest obecne od 1992 roku. Od 18 lat, w niewielkiej miejscowości Belsk Duży na Mazowszu, działa fabryka realizująca zamówienia na rynki Europy i innych kontynentów. Ferrero zatrudnia w Polsce ponad 1,3 tys. pracowników.

Obroty Grupy Ferrero w 2013 r. wzrosły o 5 proc. Podczas gdy w Europie sytuacja rynkowa należała do trudnych, grupa była aktywna na rynkach Azji, Rosji, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii oraz Argentyny, co pozwoliło jej zachować stabilność wzrostu. Dodatkowo, Ferrero w minionym roku uruchomiło nowe fabryki w Meksyku i Turcji, jednocześnie przeznaczając ogromne środki na modernizację i rozbudowę działających już wcześniej zakładów.

Od 2009 roku systematycznie spada ilość emitowanego przez fabryki Ferrero dwutlenku węgla i do dziś udało się ograniczyć emisję o 32 proc. Zużycie wody spadło zaś o jedną czwartą. Dzięki programowi zrównoważonego rozwoju w zakresie środowiska ponad 92 proc. odpadów jest segregowanych i wysłanych do odzysku.

- Działamy w skali globalnej, w której zmiany systemowe i rozwój konkurencyjności następują w bardzo szybkim tempie, stawiając przed nami coraz to nowe, trudne, a jednocześnie pasjonujące wyzwania. Mierzymy się z nimi, pamiętając o trzech najważniejszych zasadach, które od samego początku kierują działalnością Grupy Ferrero: coraz bardziej innowacyjne produkty; maksimum uwagi poświęcanej zaspokojeniu wymagań konsumenta i coraz mocniejsze poczucie etyki, które stanowi podstawę naszej kultury biznesowej – komentuje Giovanni Ferrero, dyrektor generalny Ferrero International.

CEO Grupy Ferrero podkreśla też szczególne zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną. – Troszczymy się o relację między konsumentami a naszymi markami, szanując naszych obecnych i byłych pracowników, chroniąc prawa człowieka i walcząc z pracą dzieci, czerpiąc surowce ze zrównoważonych źródeł, chroniąc środowisko naturalne, przeciwstawiając się korupcji i przestępczości – mówi Giovanni Ferrero.

Raport CSR Grupy Ferrero posiada certyfikat firmy Deloitte. Został też oceniony na poziomie A+ przez Global Reporting Initiative, partnera ONZ-owskiej inicjatywy "Global Compact".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH