Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ferrero zaprezentowało nowy raport CSR

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-04-2015, 22:06
Ferrero zaprezentowało nowy raport CSR

Grupa Ferrero zaprezentowała w czwartek w Polsce swój piąty Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu pt. "Wspólne wartości, by tworzyć wartość". W raporcie, oprócz opisu aktywności Ferrero w obszarze CSR, znaleźć można również informacje związane z działalnością rynkową grupy.

Grupa Ferrero posiada dziś 5 proc. udziałów w globalnym rynku słodyczy, co oznacza, że jest czwartym producentem słodyczy na świecie. Firma jest obecna w 53 krajach i zatrudnia ponad 30 tys. pracowników w 20 fabrykach i 8 zakładach rolnych. W Polsce Ferrero jest obecne od 1992 roku. Od 18 lat, w niewielkiej miejscowości Belsk Duży na Mazowszu, działa fabryka realizująca zamówienia na rynki Europy i innych kontynentów. Ferrero zatrudnia w Polsce ponad 1,3 tys. pracowników.

Obroty Grupy Ferrero w 2013 r. wzrosły o 5 proc. Podczas gdy w Europie sytuacja rynkowa należała do trudnych, grupa była aktywna na rynkach Azji, Rosji, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii oraz Argentyny, co pozwoliło jej zachować stabilność wzrostu. Dodatkowo, Ferrero w minionym roku uruchomiło nowe fabryki w Meksyku i Turcji, jednocześnie przeznaczając ogromne środki na modernizację i rozbudowę działających już wcześniej zakładów.

Od 2009 roku systematycznie spada ilość emitowanego przez fabryki Ferrero dwutlenku węgla i do dziś udało się ograniczyć emisję o 32 proc. Zużycie wody spadło zaś o jedną czwartą. Dzięki programowi zrównoważonego rozwoju w zakresie środowiska ponad 92 proc. odpadów jest segregowanych i wysłanych do odzysku.

- Działamy w skali globalnej, w której zmiany systemowe i rozwój konkurencyjności następują w bardzo szybkim tempie, stawiając przed nami coraz to nowe, trudne, a jednocześnie pasjonujące wyzwania. Mierzymy się z nimi, pamiętając o trzech najważniejszych zasadach, które od samego początku kierują działalnością Grupy Ferrero: coraz bardziej innowacyjne produkty; maksimum uwagi poświęcanej zaspokojeniu wymagań konsumenta i coraz mocniejsze poczucie etyki, które stanowi podstawę naszej kultury biznesowej – komentuje Giovanni Ferrero, dyrektor generalny Ferrero International.

CEO Grupy Ferrero podkreśla też szczególne zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną. – Troszczymy się o relację między konsumentami a naszymi markami, szanując naszych obecnych i byłych pracowników, chroniąc prawa człowieka i walcząc z pracą dzieci, czerpiąc surowce ze zrównoważonych źródeł, chroniąc środowisko naturalne, przeciwstawiając się korupcji i przestępczości – mówi Giovanni Ferrero.

Raport CSR Grupy Ferrero posiada certyfikat firmy Deloitte. Został też oceniony na poziomie A+ przez Global Reporting Initiative, partnera ONZ-owskiej inicjatywy "Global Compact".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH