Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Ferrero zwiększyło w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle zmniejszyło

Ferrero zwiększyło w kwietniu 2018 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Nestle zmniejszyło wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Ferrero zwiększyło w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle zmniejszyło
fot. Shutterstock

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły w kwietniu 2018 roku do 52,72mln zł z 39,87 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w kwietniu 2018 roku do 44,35 mln zł z 49,28 mln zł rok wcześniej.

Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero w pierwszym kwartale 2018 roku wzrosły do 119,5 mln zł z 112,6 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 131,9 mln zł z 145,1 mln zł rok wcześniej.

W całym 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły 524,4 mln zł wobec  373,2 mln zł w 2016 roku, zaś wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    wydatki na reklamę słodyczy RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    wydatki na reklamę w telewizji RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.57
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.