Ferrero zwiększyło w marcu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle ograniczyło

Ferrero lekko zwiększyło wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w marcu 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Nestle ograniczyło wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły w marcu 2018 roku do 61,9 mln zł z 58,8 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.
Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w marcu 2018 roku do 61,8 mln zł z 81,7 mln zł rok wcześniej.
Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero w całym 2017 roku wyniosły 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku.
Z kolei wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w całym 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.
W samym grudniu 2017 r. wydatki Nestle wzrosły do 76,6 mln zł z 55,7 mln zł w takim samym okresie roku 2016, a wydatki Ferrero do prawie 30 mln zł z 21,5 mln zł.
Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!