Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Firma „Anita” wprowadza lody dla osób aktywnych fizycznie

Firma „Anita” wprowadza na rynek już drugie w tym roku lody niszowe. Tym razem są to lody o wysokiej zawartości białka dla osób aktywnych i uprawiających sport.

Firma „Anita” wprowadza lody dla osób aktywnych fizycznie
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-05-2019, 10:13

Firma „Anita”, która ma już w swojej ofercie m.in. lody wegańskie i lody bez laktozy oraz bezglutenowe, wprowadza właśnie na polski rynek kolejny produkt niszowy. Są nim lody High Protein o zwiększonej zawartości białka. Produkt powstał z myślą m.in. o osobach uprawiających wyczynowo sport, biegaczach, ale także osobach o określonej, specyficznej diecie dopasowanej do np. planów treningowych. Produkt stworzony został także z myślą o zawodowych sportowcach.

- Rynek lodów w Polsce się zmienia, a konsumenci poszukując coraz częściej deserów dopasowanych do ich specyficznych diet, ograniczeń dietetycznych czy stylu życia. Rozwój lodów niszowych jest więc odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie , ale przede wszystkim na nowe oczekiwania odbiorców – mówi Robert Serediuk, dyrektor handlowy firmy „Anita”.

Nowy deser „Anity” zaspokaja aż 9% dziennego zapotrzebowania na białko. Tak wysoki wskaźnik RWS uzyskano zwiększając zawartość protein w składzie nowych lodów. W 100 g produktu znajdziemy aż 9 g białka. Ale to nie jedyna ciekawostka rynkowej nowości działoszyńskiej firmy. Lody wyprodukowano na śmietance – stanowi ona 22% składu. Deser nie zawiera także sztucznych barwników i aromatów.

Na rynku obecne są już lody z licencją bezglutenową, a więc dla osób mających celiakię lub z wyboru stosujących dietę bezglutenową. W sklepach znajdziemy także lody bez laktozy dla osób z nietolerancją cukru mlekowego, a także lody dla wegan na bazie soi. Wszystkie produkuje „Anita”.

- Powiększamy naszą rodzinę lodów niszowych, bo widzimy w tym rynku przyszłość. Widzimy także jak rośnie w Polsce zapotrzebowanie na tego typu produkty w masowej sprzedaży. Te już obecne na rynku bardzo szybko zyskują swoje grono odbiorców. Jednocześnie wciąż jest sporo luk do wypełnienia – mówi Serediuk.

Jedną z nich są sportowcy oraz osoby aktywne. – Lody High Protein powstały właśnie z myślą o tej grupie, ale także jako odpowiedź na pewien globalny trend, który widzimy także w Polsce – mówi.

- Coraz więcej osób dziś ćwiczy, dba o ciało, chodzi na siłownie, uprawia różne sporty, coraz więcej osób także stosuje diety wspomagające treningi. Wprowadzenie nowego produktu, a w tym przypadku deseru lodowego, dopełnia ma za zadanie dopełnić tę specyficzną dietę  – zauważa.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lody białkowe RSS ALERT    /    Anita RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Trener Mateusz 2019-05-09 23:02:19
    Świetna nazwa, ale nabrać się na takie lody może tylko Kowalski nie mający styczności ze sportem. Przede wszystkim ilość białka jest znikoma, dodatkowo białko nie jest pełnowartościowe a przy okazji SLODZENIE CUKREM produkty FIT mówi samo za siebie. Cena również mówi wiele kupującemu, że po prostu ten produkt jest słabej jakości, a osoba dbająca o swoje zdrowie, sylwetkę woli wydać wiecej, mając świadomość wartości jakie niesie zjedzenie tego typu produktu. Na rynku jest już firma, która ma w swojej ofercie tego typu produkt (pierwsza która wprowadziła na rynek polski) i którą świadomy konsument wybiera ze względu na jakość i wartości. Niestety trudno dostępna. TP Mateusz

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.