REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firmy słodyczowe w USA rezygnują z reklam dla dzieci

  • Autor: confectionerynews.com / BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2016, 12:10
Firmy słodyczowe w USA rezygnują z reklam dla dzieci
Sześć amerykańskich firm nie będzie kierować reklam do dzieci poniżej 12 roku życia fot. Fotolia

Sześć amerykańskich firm cukierniczych zobowiązało się zrezygnować z kierowania swoich reklam bezpośrednio do dzieci poniżej 12 roku życia.

REKLAMA

Nowa samoograniczająca inicjatywa tej branży - Children’s Confection Advertising Initiative (CCAI) wzoruje się na istniejącym systemie reklam żywności i napojów dla dzieci (Children’s Food and Beverage Advertising Initiative - CFBAI), ale jest skierowana do małych i średnich firm.

Duzi producenci i dostawcy tacy jakm.in. Ferrero, Hershey, Mars, Mondelez International i Nestle już zobowiązali się nie kierować reklam do dzieci zgodnie z inicjatywą CFBAI. Podobnie jak CFBAI, nowy system jest zarządzany przez radę lepszego biznesu (Council of Better Business Bureaus - CBBB), która współpracuje z Krajowym Stowarzyszeniem Cukierników (National Confectioners Association).

Zobowiązania będą niezależnie monitorowane i publikowane okresowo w raportach.

W ramach tego programu firmy zobowiązały się do nieangażowania się w reklamy słodyczy skierowane do dzieci poniżej 12 roku życia, a także do niereklamowania swoich produktów w szkołach, dla dzieci w wieku od przedszkolnego aż po szóstoklasistów.

W skład sześciu firm, które podpisały zobowiązanie CCAI wchodzą: Ferrara Candy Company, Ghirardelli Chocolate Company, Jelly Belly Candy Company, Just Born Quality Confections, The Promotion in Motion Companies oraz RM Palmer Company.

Aby zakwalifikować się do tego programu, przedsiębiorstwo musi być członkiem NCA i mieć nie więcej niż 5 proc. udziału w rynku słodyczy. W przeciwieństwie do członków CFBAI, uczestnik CCAI nie będzie musiał składać kompleksowych rocznych raportów zgodności, ale będzie musiał złożyć roczne oświadczenie, że wykonał swoje zobowiązania CCAI. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 994) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 774 002)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH