Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Foods by Ann - żona Roberta Lewandowskiego wprowadza własną markę żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-06-2016, 12:34
Foods by Ann - żona Roberta Lewandowskiego wprowadza własną markę żywności
fot. za www.hpba.pl / Facebook

Anna Lewandowska, polska sportsmenka, specjalista do spraw żywienia, autorka bloga "Healthy plan by Ann", a prywatnie żona kapitana polskiej drużyny piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego, wprowadziła na rynek nową markę produktów spożywczych o nazwie Foods by Ann. Flagowym produktem sygnowanym marką FbA są batony energetyczne.

- Punktem zapalnym powstania mojej marki było stworzenie produktów, który dotychczas były niedostępne w sprzedaży. Produkty, które spotykałam na półce sklepowej, nie spełniały moich oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym. Moim celem jest wskazanie ludziom właściwych nawyków żywieniowych oraz pokazanie, że produkt zdrowy nie musi się kojarzyć z wyrzeczeniem. Ponadto moim celem jest, aby sygnowany przeze mnie produkt kojarzył się z najwyższą jakością. Nie pozostawiam moich klientów samych z niewiele mówiącym produktem. Moi odbiorcy są świadomi w jaki sposób używać moich produktów oraz jakie one niosą za sobą korzyści - pisze Anna Lewandowska na swoim blogu.

Jak dodaje, "najlepsze marki w każdej dziedzinie charakteryzują się wyróżnikiem. Apple to przede wszystkim design i innowacyjność, Starbucks to profesjonalna obsługa, Volvo to bezpieczeństwo. Markę FbA wyróżniać będzie hybryda powyższych: produkt dający poczucie healthy bezpieczeństwa, gwarantowanej jakości oraz wsparcia z mojego bloga."

Jak zapewnia Anna Lewandowska, wprowadzone na rynek batony maja być formą zdrowej, funkcjonalnej przekąski. Surowce, z których batony powstają pochodzą ze sprawdzonych źródeł i są naturalne, nie zawierają chemicznych wspomagaczy i dodanych cukrów.

Batony kosztują 5,99 zł / szt. Dołączyły do nich także liofilizowane owoce i warzywa (14,99 zł / 50 g). Na razie produkty można kupić w dedykowanym sklepie internetowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wojciech Boguta 30-06-2016, 22:14:
Liofilizaty są jak koncentrat, dla przykładu 1kg liofilizowanych owoców ma od 5 do 15 raza więcej witamin i składników odżywczych niż 1kg świeżych owoców. I to jest rewelacja!
  • aaa 30-06-2016, 20:41:
liofilizaty to inny sposób suszenia , żadna rewelacja!!!!
  • Grażyna 28-06-2016, 19:12:
Brawo Ania! W końcu nowa jakość żywienia, którą od lat propagujesz dostępna w gotowych produktach. Pozdrowienia od producentów kiszonek :)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.