Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

FRSiH 2017: Bakalie wpisują się we wszystkie trendy aktualne i te przyszłościowe

- Bakalland ma szczęście, że jego strategiczną kategorią są bakalie. Kategoria ta wpisuje się we wszystkie możliwe trendy aktualne i te przyszłościowe – mówiła Anna Sambor, członek zarządu, dyrektor marketingu firmy Bakalland, podczas debaty „Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowotnej, funkcjonalnej, do superfoods”, w ramach X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Anna Sambor podkreśliła, że kategoria bakalii w ciągu 5 ostatnich lat podwoiła swoją wartość i wpisuje się w trend prozdrowotny, convenience.

- Dugą marką, którą Bakalland ma w swym portfolio jest marka Delecta, w przypadku której obecnie obserwujemy lekki impas w obszarze wypieków – mówiła.

I dodała, że bakalie to kategoria przekąskowa, która w wielu przypadkach jest używana jako suplement diety.

- Kategoria bakalii warta już prawie półtora mld zł, jest trudna innowacyjnie, ponieważ nie wyhodujemy z dnia na dzień nowego orzech, nowego owocu, ale wciąż bacznie obserwujemy kategorie komplementarne.

Takimi komplementarnymi kategoriami są chociażby gotowe mieszanki sałat czy zioła, których spożycie w Polsce rośnie. Konsumenci bardzo chętnie dodają ziarna do swoich sałatek – zaznaczyła Anna Sambor.

- Trzy lata temu wprowadziliśmy prosty produkt, który okazał się innowacyjny – Bakalland „Chrupiąca sałatka”, czyli mix 3 ziaren:

słonecznika, pestek dyni i orzeszków pinii. Innowacyjność tego produktu polega na tym, że ziarna są naturalnie już wyprażone w sałatce – mówiła.

-  Jeśli mówimy o orzechach,  okazuje się, że można być innowacyjnym i można jeszcze bardziej konsumenta zaskakiwać – dodała Anna Sambor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

anna sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.