Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Colian będzie inwestować w marki, napoje gazowane i ekspansję zagraniczną

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2016, 14:53
Grupa Colian będzie inwestować w marki, napoje gazowane i ekspansję zagraniczną
Grupa Colian będzie inwestować m.in. w marki fot. colian.pl

Grupa kapitałowa Colian będzie inwestować w marki, skupiać się na utrzymaniu czołowej pozycji w segmencie słodyczy, silnej pozycji w napojach gazowanych i koncentrować się m.in. na akwizycjach, by zwiększyć obecność na rynkach zagranicznych. Dzięki temu grupa poprawi wyniki finansowe.

Grupa kapitałowa Colian Holding podkreśla, że konsekwentnie realizuje strategię rozwoju poprzez inwestycje w marki produktowe. Grupa będzie skupiać się na utrzymaniu czołowej pozycji w sektorze FMCG w Polsce, szczególnie w segmencie słodyczy.

Coraz większą szansę w budowaniu silnej pozycji grupa upatruje również w segmencie napojów szczególnie gazowanych, gdzie zyskuje coraz wyższe udziały, a Hellena staje się jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek produktowych.

Grupa będzie też koncentrować się na optymalizacji posiadanego majątku trwałego w celu zwiększenia jego produktywności oraz obniżenia kosztów prowadzonej działalności.

- W rezultacie wyżej wymienionych działań zarząd oczekuje w kolejnych okresach poprawy wyników finansowych Grupy Kapitałowej Colian Holding  - informuje Grupa.

Ekspansja zagraniczna 

Strategia grupy w najbliższym czasie będzie koncentrować się na uzyskiwaniu synergii z akwizycji biznesów komplementarnych, koncentracji i podnoszenia efektywności oraz na generowaniu wzrostu z obecnego biznesu w sposób organiczny.

W tym celu Grupa będzie koncentrować swoje wysiłki na dalszym podnoszeniu stopnia wykorzystania posiadanego majątku trwałego przy jednoczesnym podnoszeniu jego zdolności technologicznych poprzez inwestycje w nowoczesny park maszynowy.

Grupa Colian zamierza również inwestować w rozwój swoich kluczowych marek poprzez nowoczesne działania marketingowe jak i program rozwoju innowacyjnych produktów kierowanych do kluczowych segmentów rynku i grup konsumentów, które zdefiniowanych w procesie przeprowadzanej segmentacji i ewaluacji rynku. Tworzenie innowacji i nowych produktów będzie wsparte zintegrowanym procesem zarządzania projektami, który zapewni efektywną alokację zasobów zgodnie z przyjęta strategią marketingową.

Podstawą sprzedaży przez spółki Grupy Kapitałowej będą nadal transakcje realizowanych na rynku polskim, ale jednocześnie zakładana jest aktywizacja działań proeksportowych z uwzględnieniem poszukiwania ewentualnych celów akwizycyjnych zarówno w sferze produkcyjnej i dystrybucyjnej oraz pozyskiwania marek mogących służyć za platformy ekspansji zagranicznej.

W obszarze eksportu grupa chce zwiększyć obecność na zagranicznych rynkach, szczególnie tam, gdzie nie ma konfliktów zbrojnych.

W 2015 roku grupa skierowała 88,3 proc. sprzedaży na rynek krajowy, a na eksport 11,7 proc. całości sprzedaży.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fuj 31-03-2016, 22:28:
brawo ty. a co z tego mają akcjonariusze?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.